fredag 6. februar 2009

Tilda badehus..

Har sydd Tilda badehus og det var moro..søtt ble det også :) Mailegkaninen er helt enig ;)
Her ser dere litt av sybordet mitt på butikken..Storkoser meg der nå når det er litt stillere tider..

Kronene er også fra den nye Tilda boken..Litt nye Tildastoff ble hamstret inn da jeg var i Oslo på messe :)
Det ble veldig fint med lin og den nydelige lavendelfargen på det ensfargete Tildastoffet..
Har laget strykemerker selv og det er utrolig mange fine bilder å finne på nettet..


Nydelige kort til mor..




Lilla,lin,blonder og zink..nydelig..
Her hos oss er det nydelig vintervær,kaldt og litt snø,så det blir ei flott helg!!!Jeg skal jobbe imorra,men det er bare kjekt ;)
Vil ønske alle ei strålende helg!!!
Klem Anne ;)




8 kommentarer:

silje-sin sa...

Så flotte ting, nydelige farger! Og herlig maileg da;) Så kjekt at du kan sy litt mens du er på jobb da:) Ha en riktig god helg, og kos deg på morsdagen! klem fra silje.

Randi sa...

Heia Anne!

Ja det må en seie du.........du er ein ræser å sy ser eg!!
Her var det mykje fint du!
Å du.No måtte eg reise til Moa eg igår i full fart for å levere inn pc`n :(:( skjermen sprakk!!! Å eg fekk med meg ein låne pc som ikkje FUNKA!!! So no set eg her litt på min mann`s pc...Men det hjelper meg IKKJE,eg vil ha MIN sjølv eg!!
So no MÅ eg sete inne her i fine veret å venet på ein data ekspert skal ringe,å PRØVE og forklare meg over tlf kva eg skal gjere..hahaha.Å eg som IKKJE er dataekspert da:o):o)
Ja.Ja.....
So da Anne vil eg ønske deg ei kjempe fin morsdagshelg,kos deg ilag med dine!!
God klem til deg!

mali-mo sa...

Gubban, så masse flott du har sydd! Har kikket på de badehusene jeg også, og gleder meg til forskjølelsen fordamper og jeg har litt tid sammen med symaskinen til sånne ting ;) De ble kjempefine!

Har du Green Gate tekstiler på salg ennå? Er på jakt etter et teppe som heter Claire, tror jeg, med røde blomster. Og et sånt rød-hvit stripete putetrekk som du viste på et bilde?

Her holder mali-mo mannen på å lage vår typiske lørdagsrisgrøt, og jeg syr kjoler ;) Ha en flott lørdag du også!!!!

Hulda sa...

Så fint badehuset ble! Som tatt ut av boka. Virkelig stilig. Du har jo sydd masse, ser jeg. :) Flotte ting.

Likte så godt det kortet med det lille diktet til mor. Sikkert av gammel årgang.

Christinas låvebutikk sa...

I like så Anne!!
Klem fra meg!

mali-mo sa...

Kan jeg kjøpe puten da kanskje, hvis du hadde orket å sende?

Ha en flott mammadag du også!!!!

Unknown sa...

What a beautiful blog you have. I enjoy reading it!

Greetings Raquel

Jikkes sa...

I love the house!!!