fredag 20. mars 2009

Nydelige Maileg..

Da har jeg fått pakket ut varene fra Maileg..skjønne kaniner i flere størrelser..Her sitter noen og koser seg på møblene fra Maileg..
Denne søte lille grisen kom også nå..Den finnes i jentegris med et lite skjørt og guttegris..Søte kaniner i pysj..



Kaninene liker seg best flere sammen ;) Det er så fine farger på klærne,duse og fine pasteller..


Vognene er så små og søte,passer til kaninene i small..Disse boksene er kjempefine til et søtt jenterom..




Deilige farger...Kunne tenkt meg hele familien ;)
Ha en fin fredagskveld!!!
Klem Anne ;)




5 kommentarer:

Hulda sa...

Ingen tvil om hva jeg hadde ønsket meg om jeg var ei lita jente. :) Disse kaninene, og møblene til dem, er jo bare skjønne! Så nydelig den dukkevoga var, og bordet og stolene. I de "rette" fargene også.

Hulda sa...

Flotte roser du fikk til dagen din!

Guttemamma sa...

Har forelsket meg helt i maileg jeg...fått et par fra strandlykke i dag! ha en herlig helg!!
ps. har du fått inn de lilla maileg påskeeggene og??

h.espe sa...

Hi, hi - ikke fritt for at jeg er litt spent selv, på hva som kommer utav blonder og bånd...

Ha en flott kommende helg!

Klemmer fra meg

the Folding chair sa...

Hei,
har du nettbutikk? :)
Mailegg kaniner og de prikkede koffertene var jo bare herlige!