fredag 11. september 2009

Nyhet hos Emma`s Verden..Vintage by Fè...

Jeg har fått inn noen nydelige klokker fra Vintage by Fè..de er bare utrolig vakre..

Klokkene ser ut som gammeldagse klokker og noen har kjeder..noen har lærreim..Tøffe..men samtidig vakre..
Jeg har falt pladask..kunne tenkt meg alle sammen!!!
Skal ta noen bilder og legge ut..
Disse bildene er tatt av den svenske bloggeren Hanna`s-form...som forresten har en nydelig blogg!!!Hun har lagt ut mange bilder som hun har tatt av disse klokkene ;)


Ha en fin fredagskveld!!!
Klem Anne ;)

3 kommentarer:

Hulda sa...

Så nydelige disse klokkene var! :)

Karianne og Vegard (veien til hjertet) sa...

ah, nydelige! synd jeg bor langt fra lagsvåg:( veit du om noen i nærheten av lillestrøm selger de??
flott blogg har du og, har lagt meg til som følger.

klem fra karianne

Christinas låvebutikk sa...

Kjempefine klokker!!
Ha ei god helg Anne!
Klem:)