fredag 23. oktober 2009

Nyheter i butikken...

Jeg har fått inn noen nydelige skjerf i butikken..i den vakreste gråfarge..jeg falt pladask :)
Tenk nå henger de rundt halsen min ;)



Har også fått inn disse korgene fra House Doctor..kjempefine..med et nydelig stoff inni..


Dekorative og har plass til litt av hvert oppi ;)
Har fått inn mye varer i det siste og har vært opptatt med utpakking og tilleggsbestillinger..
En hektisk tid nå..og da passer det IKKE å bli syk!!! Jeg er skikkelig forkjøla ( nei..det er ikke svineinfluensa..) Har fått flytta litt om i butikken..deilig med litt forandring!!!
Søndag skal Emma ha barneselskap på skolen hun går på..29 barn..så her blir det liv!!!!!!!!
Nå står kaken i ovnen...og imorra blir de baking av muffinser til alle mann ;)
Ønsker dere alle ei fin helg!!!
Klem Anne***


11 kommentarer:

vivian sa...

ÅÅhh!!!! Det skjerfet var bare helt nydelig. Må vel ta meg en tur snart. Ser at du har fått inn mange fine nyheter! ;-)

*vivian*

Monika sa...

Her var det veldig mye fint :-)
Go helg og kos deg med bakinga
smil fra monika

moa sa...

hei,hei anne

så masse fint du har fått inn i butikken..skjønne skjerf og kurvene var supersøte!
..lykke til med bursdagsfeiring og muffensbaking..og god bedring!
goooooood helg -

moaklemmer

Guttemamma sa...

Nok å drive med Anne.....mye fint,de skjerfene er kjempefine!!klem og god bedring

Klaffen sa...

Det skjefet var DIGG! Masse fine varer du har fått - artig å følge med! Veldig lykke til med bursdag! klem

My home is my Castle sa...

Nydelig skjerf...
falt pladask jeg og :)

Klem,Kari

Christinas låvebutikk sa...

Heisann! Ja det er fullt men det er det som er så kjekt for kundene! Dess mere dess bedre! Hehe!
Masse flott hos deg Anne!
Jeg er også forkjølet, gress enke og en travel tid i butikken! Typisk!
Ha ei god helg videre!

MODERN COUNTRY sa...

Hei Anne,

Nydelige skjerf!! Ja jeg har helt falt for den samme gråfargen i år. Og kjempeflott og kombinere med plomme, svart og hvitt. Og sånn ser det altså også ut i skapet mitt :)

Håper du har en fin høst, synes ikke du også at det går litt vel fort? Straks November, ikke til og tro.

God helg!
Aina

et kjært hjem sa...

Oi, så mye fint du har fått! Lenge siden jeg har vært der nå, håper på å få besøke butikken din snart :) Katten går det bare bra med, vi koser oss med den! Ha en fin helg :)

liven sa...

Mye fint her!!
Synest det er så fint med sjal med "pomponger" på....ser ut som det er det på sjalet til venstre her!!

ha en fin lørdagskveld Emma:o)

Maliva`s verden sa...

Wow..her måtte jeg zome inn skjerfet gitt..Helt i min smak.Kan jeg spørre hva prisen er?Hørte jo at du sender i posten, hvis man ønsker det? Lykke til med bursdagsfeiringen..Klem fra Maliva