fredag 6. november 2009

Julen er på vei...

Nå har jeg begynt å pakke ut julevarene i butikken..og det er sååå moro!!! Jeg elsker julen..så nå koser jeg meg på jobb ;) mye arbeid..men så gøy!!


Her ligger noen av Mailegnissene i kø og vil ut i butikken ;) Jeg synes Mailegnissene er så koselige..blir ikke andre nisser å finne hos Emma`s Verden.. ;)


Julekuler i mange varianter..det er bare å glede seg til butikken er ferdigpyntet til jul ;) Har ikke fått all julepynten enda..men det kommer mer :)
Imorra sender jeg min kjære ut på jakt etter små juletrær..han tar med seg barna og tar seg en tur i skogen mens jeg er på jobb...og fortsetter julepyntinga ;)
Ha en fin fredagskveld!!!
Klem Anne***


8 kommentarer:

hjem hos linda sa...

Det er ikke rart du koser deg når du pakker ut alt dette ...Blir jo glad bare jeg kikker på bildene av alt det fine du har...Ønsker deg ei flott helg!!
Klæm Linda

irene sa...

Hej

Kjempefin blogg du har! Den fölger jag gärna!

Irene

Loccitane sa...

Hei.

Ser i ditt forrige innlegg at du har fått inn gryteunderlag i fil de fer. dette har jeg lett lenge etter og ønsker meg veeeeldig.

Kunne jeg ha fått kjøpt to stk?
Bor i Oslo, så det må jo sendes, går det?

Vet du ikke driver nettshop, men prøver alikevel...

Ha en strålende helg!

klemmer fra Line

Mors værelse sa...

Åååå...heldige du; er sikkert som juleaften å pakke opp alle julevarene..:))

Lykke til med stylingen..:)..og god helg..

Mariann

Hege sa...

Åååhhhh så nyyyydelig blogg du har!!! Og den butikken din skulle jeg gjerne ha vært innom.... :) Jeg er ny i bloggverden, men legger deg til som en av mine favoritter... Håper det er i orden?!
Riktig god helg til deg fra meg:)))
Hilsen fra Hege

Guttemamma sa...

Må være herlig å drive butikk på denne tiden (og mye å gjøre...). Elsker Mailegnissene jeg og...selv om de koster skjorta...
Ser ut som om fristelsene står i kø i butikken din,Anne!!
klem

Elin sa...

Å, gleder meg virkelig, det blir en kjempehyggelig tid no framover.

Elin | Draumesidene sa...

Heia Anne! Takk for hyggjeleg handel hos deg i dag! Vi har pakka ut, og Synne har hengt opp og ordna på rommet sitt! :) Må be deg om ei teneste! Kan du vere snill å setje til side eit svart piano til meg, så stikk eg bortom ein dag og kjøper det! :) Perfekt julegåve, til ei betatt jente. Ho har fortalt pappa, lillebror og mormor om dette fantastiske instrumenet du hadde i butikken :)

Ha ei flott helg! Klem frå Elin :)