onsdag 7. april 2010

Varer fra Bloomingville..

Idag fikk jeg endelig varene fra Bloomingville..skulle komme før påske..2 paller med masse fint til både inne og ute :) Jeg har vært på jobb helt til kl 21..full utpakking..både spennende og gøy ;) Har ikke fått tatt noe bilder..kommer etter hvert..



Varer fra Ib Laursen,Krasilnikoff og Greengate er på vei...Masse flotte varer til denne vakre årstida vi er inne i nå :) Du er hjertelig velkommen innom meg hos Emma`s Verden :)

Her hjemme er det mye spennende som skjer..Vi skal bygge på huset..så nå får jeg meg glassveranda!!! Gleder meg til å få satt igang..gravemaskina kommer lørdag..da vet jeg 2 karer på snart 5 år som kommer til å kose seg ;)

Ha ei fin uke alle sammen!!!

Klem Anne♥♥♥

8 kommentarer:

frøken olsens drømmer sa...

sliten nå da,kan jeg tenke meg...;)) jeg fikk litt varer fra ib og bruka i dag,så jeg pakket ut på spreng..skal ha fri i morgen så da må det være litt ryddig til neste mann som skal på jobb..
håper jeg også snart får noe fra Krasilnokoff,men gjør igrun ikke så mye heller..he he nok av penger som går ut nå på denne tiden;))men sånn er det jo alltid på denne tiden!Ha noen gode dager håper du selger mye;))
klem fra meg,;)))

Elin | Draumesidene sa...

Hei Annemor! :) Spennende med dette prosjektet ditt! Trur nok ei gravemaskin eller to hadde vore populært her også! ;) Har blogga om dørmattene mine frå Bloomingville i dag. Vart nesten litt i tvil om produsent? Men meiner at det var Bl.v. Vil gjerne utover til deg ein dag, men er for det meste heime. Skal på Stranda i dag til tannlege klokka ti. Fire år sidan sist... Usj! Gruer meg! Er så redd at noko har blitt storgale inni der... Men, det er jo ingen vits i å ta sorgene på forskudd heller! Påska var ikkje noko særleg, og eg kavar for å halde meg i gang ellers. Men tida leger alle sår, er det ikkje slik?

Ynskjer deg ein flott torsdag Anne!

God klem frå meg!
E :)

toves sammensurium sa...

Få ut bilder litt FORT bitte ! Linus er syk og jeg er med andre ord ikke utenfor husets fire vegger i dag! Nysgjerrig veit du :)))

Fru Tankefull sa...

Du verden så mye flott og fint du har i butikken din! Jeg bor i Tønsberg så det er kanskje langt å dra, men jeg får heller nyte bildene:-)
Ha en fin fin dag!
Klem, Susanne

Haust sa...

Oi, glasveranda - spanande! Vi får vel sjå bilete etterkvart? Lykke til med gravinga! :)

et kjært hjem sa...

Så kjekt det blir med glassveranda da! Vi har en gravemaskin her også, og det er stas for guttene...både store og små faktisk ;) Ha en fin dag ;)

Min stil sa...

Så masse lekkert som var kommet inn.
Og så glassverada da gitt. Blir sikkert kjempefint.
:) Susanne

Anneli sa...

Nå har jeg kikket meg gjennom flere sider med nydelig bilder fra butiken din <3 virkelig mye flott!
Jeg har også en drøm om egen butikk.. vi får se hva tiden bringer :)
Kunne godt ha tenkt meg å se bilder fra hele butikken, hvis du skjønner? Gøy å se hvordan lokalene dine er bygd opp :)
Ha en strålende dag!
Klem fra Anneli <3