tirsdag 8. juni 2010

kaos i heimen..

Her ser dere hvordan jeg har det hjemme for tiden..kaos..men det blir bra ;)) Ikke så gøy å bo oppi dette rotet..men det er heldigvis sommer og vi kan være mye ute..(forhåpentligvis ;)))



Her er glassverandaen..hmmm..utenfor det gamle karnappet ja ;)) vi har ikke fått satt i vinduer og verandadør i glassverandaen,så vi kan derfor ikke ta bort karnappet enda..men dere ser vel nesten hvor fint det blir :)) Vinduene er forsinket pga transportstreiken.. :(
håper vi har dem i løpet av uka..


Vi skal skifte til andre vinduer,ha panel i tak og på vegger og tregulv som skal males..Det blir myyye malingsarbeid i sommer ;)) Pianoet må også flyttes og det er utrolig tungt..arvegods fra min kjære Besta :)

Peisen skal bort..vi har bestillt en nydelig hvit og rund kakkelovn med krone som skal varme godt til vinteren..
Buen inn til kjøkkenet skal bort..ny kjøkkeninnredning har vi også bestilt..
Gleder meg til å se forvandlingen til slutt..





3 kjekke små..ja..det er lov å tegne på veggen..stas å få gjøre noe som egentlig ikke er lov ;))
De synes det er mye rart som skjer hjemme..men bryr seg vel egentlig ikke så mye mer..
Idag kom det nydelige varer fra Vintage by Fè..bilder kommer..
Ha en fin dag alle sammen!!!
Klem Anne♥♥♥



4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det blir Anne - gleder meg til å se det når dere er ferdig:-)
Ha en fin kveld,
klem Hege.

Beate i Husets Hjerte sa...

Det blir så bra tilslutt vettu! Gleder meg til å se. Ha en fin kveld!

moa sa...

hei kjære anne

hihi..kaos ja!
kreativt kaos, kanskje..
men det blir jo så nydelig tilslutt, glassveranda, kakkelovn...sukk ♥♥♥
gleder meg å se bilder fra varene som kommer, de har jo så mye fint..
moaklem

Sandblåser sa...

Cool house, nicely designed rooms