mandag 1. november 2010

ny uke..masse nyheter i butikken..

Nå er det ikke lenge til det blir jul i butikken..men jeg venter enda på noen varer..så noen dager til går det før butikken er i juleskrud ;) ..men zinkhusene fra Walther har jeg..og de skaper skikkelig stemning nå når kveldene er enda mørkere :) Jeg ser at det er mange kjeder som har kopiert dem ned til den minste detalj..og..ja hva synes dere..?? Uansett så synes jeg orginalene er finest :)

Denne vakre døren/sprossen har kommet inn..utrolig vakker!!! Ser den kunne lett ha passet inn hjemme hos meg ;))



Skapet likeså..vakkert :)


Home sweet home..og Live the life you have imagined...Nyt dagene..det er livet vårt..gjør det meste og beste ut av det!!! Ta vare på dine nære og kjære..






En vakker lampe har også funnet veien til Emma`s Verden..lekker farge på skjerm og fot :)
Denne uken skjer det noe ekstra her i Langevågen..Bergans åpner en outlet butikk i lokalene til Devold fabrikken og det vil nok strømme til av folk..Derfor har vi andre butikkene i Langevågen bestemt oss for også å holde langåpent..så her kommer åpningstidene hos Emma`s Verden denne uka :
Torsdag 4.nov : 11-21
Fredag 5.nov. : 11-18
Lørdag 6.nov : 11-18
Du er hjertelig velkommen til en koselig handel hos Emma`s Verden :)
Ha ei fin uke alle sammen!!!
Klem Anne♥♥♥


9 kommentarer:

Hulda sa...

Jeg liker også de originale husene best, kjedene får dem ikke så fine, syns jeg. Lekkert med kongler til pynt i lag med husene. Falt helt for døren du har fått inn. Hadde absolutt passet godt hos meg også. ;)

Linn`s Lille Lykke sa...

Så lekkert du har pyntet opp, jeg elsker di husene dem er så fine.
Får du dem inn med merry christmas på også?
Jeg så det et eller annet sted i et blad.
Ha en fin mandag kveld
Klem fra Linn

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hei og god kveld:)

Forstår det e ¨på tide me en tur til Emmas verden igjen! Altfor lenge sida sist...
So mykje nytt å fint du he fått!!!
Døra va berre skjønne å lampen likeså<3<3
Fortsatt go kveld:)
Klem Mette

h.espe sa...

Hei Anne!
Ja, her var det som alltid masse flott å hvile øynene på - sukk - eia var jeg der...;o) Lurer på, har du "antrekk" til Maileg'ene?? Hi, hi - skulle gjerne kledd på min kanin et litt høstlig antrekk - er jo ikke akkurat sesong for sommerskjørt nå;o)

Håper ellers livet smiler til deg der oppe på møre - nyt dagene!

Klem fra Hildegunn

h.espe sa...

Snufs, så synd du ikke kan kle opp min skjønne Maileg til jul da...;o)

Nattaklem fra meg

Hege sa...

Heia Anne!
Tusen takk for koseleg helsing til Mina!
Kjøpte min kjære noke til mej da?!;-D
Riktig god helg til dej og familien,
klem Hege.

h.espe sa...

Takk for koselig fredagskveld visitt Anne - alltid kos!!!!

Ønsker deg en strålende flott helg!

Klem fra Hildegunn

Klaffen sa...

Hei på deg :)

Jaaaaaaaa orginalene er nå finest -uannsett! Masse herlige varer du har tatt inn. Wow!

Kjøpelysten bokstavelig talt sitrer i kroppen. I år skal jeg ha "ny jul" hjemm og må stokke om litt før jeg starter shoppingen. Men jeg stikker innom igjen - for her vare det MYE som passer inn ;)
* smiler lurt *

Ha en superfin søndag
Klem i bøtter & spann

Vibeke / Mammas Hus sa...

Originalene er finest, men lommeboka liker de andre bedre. ;P Men nå har jeg 9 hus i huset, hvorav 2 er fra Walter & co, så jeg skal vel ikke ha fler uansett. ;)

Flotte bilder!