mandag 18. april 2011

bilder fra "nye" Emma`s Verden og åpningstider i Påsken..

Her kommer det litt bilder fra "nye" Emma`s Verden♥ Fredag åpnet vi dørene og hadde en fantastisk flott dag med mange kjekke kunder innom..fullt hus hele dagen :))

Butikken bugner av varer og det har kommet inn masse nyheter de siste dagene :)) Nydelige puter,skjerf fra Becksøndergaard,vesker og sko..utrolig masse fint :))
Jeg er veldig fornøyd med hvordan butikken har blitt..her er det godt å være..akkurat som jeg drømte om ;))
Veggene i en del av butikken er skikkelig rustikke og er med på å gjøre butikken lun & koselig..


Vindussprossene fra Chic Antique er helt rå..nydelige er de!!!
Ønsker dere alle ♥-lig velkommen innom..
I påsken har vi åpent tirsdag 19/4 11-17, onsdag 20/4 11-15, påskeaften 11-15♥
Ha ei riktig god påske alle sammen!!!
Klem Anne♥♥♥

10 kommentarer:

KRUSEDULL sa...

Så fint du har fått det i den nye butikken din! Kjempefine vegger! Ønsker deg en fin påske!

Anonym sa...

Oi, så myye fint det var i butikken! Skulle hatt meg en shoppingtur dit ser jeg. Liker spesielt godt putene med stjerner! De ville passe fint i sofaen så som sommeren er i anmarsj ;) Ha en fin påske!!

Anne sa...

Så fint du har fått det, gratulerer! Jeg bor på en annen kant av landet, men neste gang jeg skal bortover kommer jeg garantert innom på besøk :-)

Riktig god påske!

Wisteria Gaver & Interiør sa...

MEGET LEKKERT :)

snippen sa...

Gratulerer med ny fin butik Anne!

Magdalena sa...

gratulerer igjen med den nye butikken din, ser sååå flott ut!
ønsker deg en riktig så fin påske!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

God kveld, Annevennen :)
Så lekkert det er blitt i butikken din.. mange fristelser der må jeg si! Likte så godt de vindusfrisene :)

Stor klem til deg!

Marianne With Nor sa...

Gratulerer med nye Emmas verden!!! Ser kjempefin ut butikken din. Og har du Cream?? Gleder meg til å ta turen når det lar seg gjere.

Håper påska var fin!

Klem Marianne

Anette Willemine sa...

Gratulerer med så ny flott utgave av Emmas Verden! Så mye lekkert!

Lykke til!

Klem,
Anette Willemine

snippen sa...

Gratulerer med ny butikk! Vi har videresendt en AWARD til deg.. :)