torsdag 13. oktober 2011

Kundekveld hos Emma`s Verden mandag 17.okt♥


Mandag 17.oktober er dere ♥-lig velkommen til KUNDEKVELD hos Emma`s Verden :))
Fra kl.18-22 blir det masse gode tilbud..og vi gleder oss til å se dere alle sammen!!!
Butikken er full av lekre høstnyheter av både klær & interiør..kanskje har du begynt på julegavene..??Vi har i hvert fall leita fram det vakreste julepapiret ;))
Ta med deg en venn eller 2 og ta dere en tur innom..vi lover god stemning og koselig atmosfære :))
♥-lig velkommen til Emma`s Verden
Klem Anne♥♥♥

6 kommentarer:

Hulda sa...

Butikken din ser bare helt herlig ut, Anne! Så stilig med de røffe veggene. Ps: får du inn boka fra jdl? har tenkt å ønske meg den til jul.

Emmas Verden sa...

Hei Hulda :)
Nei jeg får ikke JDL boken..men jeg venter inn boken fra Nina Hartmann hvilken dag som helst..og det gleder jeg meg til.Hun har laget mange flotte reportasjer i Vakre Hjem :))
God helg til deg Hulda :)
Klem Anne♥

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Er det Vintage by Nina du får?:)
Har veldig lyst på den!!!!

God helg Anne♥
Klem frå Mette.

Emmas Verden sa...

Heisann Mette :)

Ja det er Vintage by Nina ;) ..jeg vet den er på vei :))
God helg Mette..
Klem Anne♥

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Hei hei!
Er på jakt etter slik en klokke som henger på veggen på dette bildet. Fikk tips fra Niccoshus (http://niccoshus.blogspot.com/) at hun hadde kjøpt slik en hos dere, men har dere noe navn på den eller varemerke? Må se om jeg finner slik en i nærheten av Søgne... Klem fra Hege

Emmas Verden sa...

Heisann Hege :)
Klokken er fra Bloomingville..og jeg har ikke flere igjen av den nå..
Du kan jo høre med Anna`s Rom om hun kan ha den??

Ha en fin kveld :)
Mvh Anne♥