torsdag 22. oktober 2009

Mange kjekke damer ;)

Sent men godt...jeg vil gjerne takke kjære May-Liss..Maliva`s Verden..for et kjempekoselig treff på Lillestrøm!!!Jeg hadde jo reist langt og hadde ganske mange sommerfugler i magen når jeg troppa opp helt alene på Garcon hvor vi skulle møtes..Men det var jo ikke farlig..bare mange kjekke damer med samme interesser som meg..interiør og blogging ;) Det var ikke fritt for at det summet godt i lokalet når alle skulle snakke på en gang ;)



Etterpå var det Zanz som fikk æren av besøket vårt..der har jeg ikke vært før og jeg gledet meg til å endelig se butikken..Butikkdame som jeg er..så suger jeg til meg inspirasjon i alle butikker jeg er innom ;) De hadde mye fint..både gammelt og nytt..




Bare så dumt at det ikke er så lett å få med seg et skap eller to på toget... ;) Mange lekre gamle skap med akkurat rette patinaen som jeg liker så godt..



Det ble ikke så mye handling på meg...skulle jo dra på det hjem også..men det var en utrolig kjekk kveld med mange koselige bloggevenner :)


Her er noen av dem ;)
Det har vært litt stille her hos meg i det siste..jeg er ganske så forkjøla..og da renner det jo selvfølgelig inn med varer ;) Har ommøblert litt i butikken for å få plass til alt og enda kommer det mer...Å pakke opp varer er jo utrolig moro..spesielt når en ikke husker alt en har bestilt ;) Nesten som julekvelden... :)
Ønsker dere alle en fin dag!!!
Her er det en nydelig høstdag..kaldt...blå himmel & SOL ;)
En ekstra klem til alle dere kjekke damer som jeg traff på Lillestrøm!!!
Klem Anne***




5 kommentarer:

Brocante sa...

Jeg har lest så mye om dette treffet - som jeg ikke fikk vært med på. Håper det blir et nytt treff snart!

Elin | Draumesidene sa...

Heia! Var hos deg i butikken din sist veke, og vurderte å køyre bort i dag igjen! :) Du hadde no så mykje fint! Vèret er no heilt fantastisk, dagen i dag er berre vakker! Kjem snart innom igjen!

Klem Elin inni fjorden! :)

Maliva`s verden sa...

Næææmmen,der var jeg jo..uff,hater å se bilder av meg selv.Men ellers veldig koselig innlegg da...Du skulle lagt med dagens innlegg hos meg også..Endelig fått lagt det ut..krise uten kamera kan du tro...Takk for at du stilte opp,ta gjerne og kopi av avisinnlegget...og god bedring til deg Anne.Klem fra meg

Elin | Draumesidene sa...

Takk for besøk på bloggen min! Eg skulle no spørje om du hadde fått inn dissa sinkhusa som var bestilt? Har fått dei på hjerna... God bedring!

Klem E.

Hjerterom sa...

Hei :)

Kan tenke meg det var koselig å treffe alle de blogg damene ja ;)
Litt artig å se de i "live"
Koselig butikk.

Du får ha god bedring da,å god helg!

Klem Siw