torsdag 11. mars 2010

litt til barna..

Maileg er en stor favoritt hos meg og det vises i butikken ;) Her er det et stort utvalg av bokser,engler,hjerter,kaniner og møbler til dem..nydelige leker til barna..(ja og så til mamma`n da ;) )



GreenGate er en annen favoritt..tøft sengeteppe til gutta ;)



Idag skal jeg,min kjære og noen gode venner på Dagfinn Lyngbø..Gleder meg til en god latter og bare slappe av og kose meg noen timer!!
Jeg har vært til frisøren idag og klipt bort mye av de lange lyse lokkene mine ;) Ganske fornøyd faktisk..godt med litt forandring :) Skal tro hva mannen sier...??
Ha en fin kveld alle sammen!!
Klem Anne♥♥♥

4 kommentarer:

h.espe sa...

Hei på deg Anne!
Ja, jeg har også fått øynene opp for disse skjønne kaninene - tror jeg må la en få flytte inn hos meg snart..;o)

Kos deg masse på Dagfinn Lyngbø - han er herlig!!!

Stor goklem fra Hildegunn

lisje astrid's husblogg sa...

Hei du gode♥
Kos deg masse i kveld☺☺☺
Å eg kan tenke meg at du vart flott på håret☺
Klem frå Astrid♥

Anonym sa...

Du er sikkert nudelig Anne:-)
Skulle ønske meg..- HVA som helst fra butikken nå,sukk!
Kos deg på show,ikke misunnelig..:-)
Klem,Hege.

Karianne sa...

Takk for en god handel i din butikk idag, det er så utrolig koselig der. Jeg skal sy gardinene og legge ut på bloggen min om ikke så lenge, håper jeg da. Tar gjerne turen igjen om ikke så lenge. Hilsen Karianne