søndag 25. april 2010

bilder fra butikken..

Dette store zinkfatet kom inn nå..rått og vakkert med bølget kant..har små kuleføtter under..

..har også kommet inn mange flotte skilt..



Tøff oppbevaring for trådsneller til å henge på veggen..glassklokker i flere størrelser..Evighetskalender og kaffeskilt i tøff blågrå farge..


Dette skiltet har den nydeligste grønnblåe fargen..kjempetøft!!!





Kommer flere bilder etter hvert...
Nå er det snart på vei serviser fra PIP collection til Emma`s Verden..gleder meg til enda mer farger i butikken ;)
Idag har vi kosa oss ute..gått tur hele familien..litt kaldt men deilig :) Det har det vært Hvitveisdagen med masse aktiviteter for barna..barneriding,grilling av kanelboller på pinner(bolledeig som snurres på en pinne,duppes i sukker og kanel og grilles..smaker deilig..)eventyr i lavvo,seile båter mm..En super dag for liten og stor!!!
Ha ei fin uke alle sammen!!!
Klem Anne♥♥♥




9 kommentarer:

Monika sa...

nydelig
kos deg i butikken med ei ny veke
Smil fra monika

Hulda sa...

Her var det mye fint, Anne! Hva er prisen på de glassklokkene?

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Så mykje fint! :) Så flott at dokke har fått vore ute i dag! Her har eg vore inne og måla, medan resten av gjengen har tulla rundt ute! Lykke til med tanna, eg skal til tannlegen igjen og ta hol nr.2 i starten av mai. Gleder meg til å bli ferdig!

Ha ei flott, ny veke Anne!
Klem frå meg!
Elin :)

toves sammensurium sa...

Da skal jeg vente med å kjøpe PIP serviset til det kommer hos deg:))))
Det er helt nyyyydelig :)

Marita, Pål og lille Sofie sa...

ÅÅ så mye fint!!Nå må jeg ta meg en tur snart ser jeg:)

Alven sa...

Hei :-)

Åh så mye fint du har i butikken :-)

Ha en flott ny uke :-)

Elin | Draumesidene sa...

Hei igjen! Hurra for overstått boring! :) Hadde det berre vore eg! Tips om golv? Eg spurde Kjersti (Kjerstis Lykke) og ho angra på kvitmålinga dei har valgt. Eg har vurdert det sjølv. Byrjar å bli veldig slitt her. Kirsti ville heller hatt eit resultat der ho kunne sjå kvistane i plankane. Det kan du med vårt golv. Faxe lut med kvit pigmentering. Men, eg veit ikkje. Er visst veldig lett å sjå rusk og rot på det heilkvite. Ser nokre skryt av lysegrå golv? Kanskje det er eit alternativ?

Eg er like vis, som vi seier her inne i fjorden :)

Ha ein fin kveld!
God klem frå meg!
Elin :)

Marianne With Nor sa...

Takk for hyggelig hilsen, Anne, og gratulerer med 5 årsdagen idag!!!
Håper dagen blir fin! Jeg venter på telefon, søster er inne til keisersnitt nå.

Ha en nydelig dag!

Ser jeg må ta turen til Langevåg veldig snart!!! MYE fint!

Klem Marianne

Elin sa...

Hei!!
Utrolig flott blogg du har!! Første gang jeg er innom bloggen din...:) Har linket den på min side, så jeg kommer til å besøke deg flere ganger!!
Ha en flott dag!!

Klem Elin