fredag 20. mai 2011

..endelig er boken her♥



Endelig er den her..boken Sanselig sommer♥ ..ei nydelig bok med masse inspirasjon :))
Vakre bilder og flotte bidrag fra mange flinke bloggere♥ Du finner den i butikken..





Vi har fått inn enda mer vakre klær fra Cream..her en nydelig kjole♥




Jeg har tatt et skjørt under..det ble prikken over i`en ;)) nyyydelig♥




Holly Coat..ei nydelig jakke med masse flotte detaljer♥

Jakken er like fin bak :)) Lekre farger..
Imorra lørdag har vi åpent fra 11-15..♥-lig velkommen innom for en hyggelig handel..
Butikken er full av nyheter og vakre klær fra Cream :))
God helg alle sammen!!!
Klem Anne♥♥♥

3 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hei Anne:)
So kjekt at boka har komt!!!! Kjem ein dag neste veke og henter den;)
Skjønne klær frå Cream:)

Ha ein fin laurdag♥
Klem Mette.

Elin sa...

Ser du har fått kjoler. Da kommer jeg og titter, jeg nesten samler på kjoler. Tror jeg går i kjole 350 dager i året!

snippen sa...

Hei Anne! Var på besøk i den nye, fine butikken din i dag. Skjønner godt at du trives der! Det gjorde jeg også! Jeg falt blant annet for en liten veske av sykkelslanger. Den bare måtte jeg ha som oppvarming til et kurs jeg har meldt meg på til høsten. Annie Eikenes kommer til Ålesund på Vestlandstreff og skal ha kurs der vi bl.a skal sy veske og penal av gamle sykkelslanger. Der er sikkert plass til flere hvis du har lyst.. :)