onsdag 1. februar 2012

Emma`s Verden søker ekstrahjelp/deltidsansatt♥


Emma`s verden vokser seg større og vi trenger litt mer hjelp i butikken :)) Vi er på jakt etter en ansvarsfull og pliktoppfyllende person som har interesse for klær & interiør♥
Vi er opptatt av å gi kundene våre god service og vil at du skal synes det er kjekt å hjelpe kundene å finne den rette gaven eller den rette stilen :)
Syntes du dette høres ut som noe for deg..?
Da kan du ringe Anne på tlf.nr. 41 23 73 06 , sende en mail på : emmasverden@online.no eller stikke innom butikken for en hyggelig prat :)
Ønsker alle en fiiin dag!!
Anne♥♥♥

4 kommentarer:

Marianne With Nor sa...

Åh heldig den som får jobbe hos Emmas verden!! :-)

Håper alt står bra til !

Klem Marianne

Maliva`s verden sa...

Dette skal jeg formidle videre til min søte niese;o)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ah, Anne hadde jeg bare bodd nærmere deg og Emmas verden, da skulle jeg lagt inn en søknad!!! Heldig er den som får jobb hos Emmas verden!! Lykke til med utvelgelsen! Herlig at butikken vokser, kjære deg!

Ha en fortsatt fin kveld!
Klemmer

Emmas Verden sa...

Takk søte dere♥ ..jeg håper å finne den rette som vil være med på laget hos Emma`s Verden og fortsette den gode trenden vi har i butikken :))
god helg :))
klem Anne♥