onsdag 17. september 2008

Litt av hvert...

Liker så godt disse putene fra House Doctor,og de har merkelig nok havna i sofaen hjemme...
Greengate har utrolig mye fint,og jeg gleder meg til nyhetene kommer...Masse fine tekstiler og servise.. :)
Nydelige kort til å ramme inn i spesielle rammer eller som prikken over i en på gaven til en venn..
Høsten har kommet til Emmas Verden..
I butikken har jeg laget til en liten kosekrok for barna..der kan de lage mat med trelekene..eller tegne en fin tegning som vi kan henge opp hvis de vil..Som dere ser så er det ganske fullt på veggen ;) Og da kan jo mammaene gå rundt og kose seg og se på alt det fine vi har på Emmas Verden!!!

Da er det natta for meg..Har noen gutter som er ganske tidlig påan!!
Klem Anne ;)

4 kommentarer:

Gamlå sa...

Heisann. Her var det masse fine ting du viste, og en ting til så koselig barne krok du har laget i butikken. Denne kroken er jeg sikker på at ungene liker. Ja, så får mammene gå i fred å se på alle dine flotte varer.:))
ha en fin helg
Gamlå

Christinas låvebutikk sa...

Takk for det. Bare glede deg.. Er bare så glad for disse varene!
Bestilte lenge før messen jeg heldigvis! Glad for det nå!!
Ha en fin "snart" helg!!
Klem!

Nina i Paradiset sa...

Så mange fine bilder av flotte ting!
Hva tar du forresten for det flettede gjerdet??
Lyst på en sånn, men hvet ikke helt hvor... hagen er bare laaaangt fra ferdig!

God helg!

My Lovely Home sa...

Hej vad kul att du kikade in hos mig=) vad fin butik du har, jättefina bilder. Bra av dig att ha en liten hörna för de små barnen. Trevlig helg på dig! jag kikar snart in igen kram Johanna