mandag 8. september 2008

Noen av nyhetene som kommer til Emmas Verden





Her er en liten smakebit av noe som kommer til Emmas Verden snart...
Venter i spenning på alt det fine jeg bestilte på messa...
Idag har jeg og ungene kosa oss ute i det nydelige været hele dagen...det har faktisk vært sommertemperatur..deilig :)
Ask og Noa hadde lyst til å bake,men det var for fint vær til å være inne,så vi ble enige om at det gjør vi en anna dag..Om ikke lenge er det julekaker som skal bakes...å som jeg gleder meg til JUL :)
Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

♥bagatellar♥ sa...

Heisann:-) Interiørbutikk i Langevågen altså, kjekt å vite;-) Kan tenke meg at det var kjekt på loppis i Sverige, har inntrykk av at dei har ganske greie prisar der også.

Christinas låvebutikk sa...

Heia!
Se der ja! Masse nytt som kommer.. Gruer meg litt til all opp pakkingen! Der skulle jeg virkelig hatt noen hender xtra!!
Men så gøy også!!
Koselig butikk du har!
Ha en fin dag!

Gunhild sa...

Så nydelig butikk du har. Synd den er så langt unna.Jeg har lyst på en reol her hjemme fyllt med koselige leker, til glede for besøkende. Mine jenter begynner å bli store nå, så nå er det min tur.... Skjønner at det er inspirasjon å hente hos deg.

Solstad sa...

Heisann. Så flott butikk du har ...ikke er den så langt unna meg heller, trur jeg må ta en tur dit en dag :) Ser du ha masse som jeg liker. Takk for koselig hilsen på min blogg, linker til deg jeg :)