lørdag 18. oktober 2008

GreenGate..

Da er jeg ferdig å pakke ut..og hjelp det ble mye papp..
Så nå er jeg igang med å vaske hele butikken og gjøre om,må jo prøve å få plass til alt som har kommet,for neste uke kommer det mer..Da kommer varer fra Krasilnikoff, Nyblom O Kollèn og Maileg :)

Det ble med noen varer hjem idag,synes det er så deilige farger..GreenGate har utrolig mye fint :)
Glassene er også fra GreenGate,nydelig gammeldagse..Salt og pepperbøsser fra Bloomingville.
Denne posen er kjempesøt :)
Imorra blir jeg nok i butikken hele dagen for å bli ferdig..Det er nok ikke hva kiropraktoren mente jeg skulle gjøre i helga,men men..ryggen er jo bedre..Skal også ta bilder til annonsa i Vakre Hjem :)

Ha ei fortsatt fin helg!!!

Klem Anne ;)

7 kommentarer:

Guttemamma sa...

Vet ikke om jeg hadde kunnet ta ut noe lønn hadde jeg jobbet med så mye fristende...Det siste fra Greegate er så utrolig fint! Godt natt

Anonym sa...

Heisann!!

Shit kor mykje fint du har fått da!!!Det blir spennande og sjå resten;))
Men du...Treng du hjelp så er eg ganske nære deg;);)
Pass på ryggen din,du har berre ein veit du!!!

Ha ei god natt!

-Randi N.Ott-

Tove sa...

Har lurt på å bestille fra greengate..., men får se.. nydelige ting har de i allefall:) Og mye papp ja, det er helt enormt hvor mye papp det blir for hver pall som kommer i butikken.. Men morro er det likevel:)

Pass på ryggen din!

Hjerterom sa...

Kjempemye fint du har fått inn nå,synd med den ryggen din altså! Gleder meg til bladet kommer ut :)Du har jaffal mye fin å vise frem :)God bedring

Monika sa...

Heisan - å kor mye fint du har fått inn :-)
MÅ prøve å få tid til ein liten butikkrunde hos deg :)
Var der nesten no i helga - men da var det kurs og stoffer. symaskin som telte
Smil fra monika
ps - pass godt på ryggen din

Anonym sa...

Hei!

Så stilig at du har blogg!

Vil bare si at jeg er kjempeglad for at du har startet en så flott butikk i Langevågen :)
Du har så utrolig mye fint!
Veldig koselig å handle med deg.
Kommer snart innom en tur igjen:)

Mvh
Marita L. Stadsnes & lille Sofie

h.espe sa...

Så godt å høre at det går bedre med ryggen din :o)

Åh, himmelrik - sååååå utrolig mye flott du har fått inn i butikken din, og noe hvnet også hjemme hos deg... ;o)

Ønsker deg en flott kommende uke!

Klemmer fra meg :o)