torsdag 23. oktober 2008

Nydelige farger..

Her er noen av de nye tekstilene til GreenGate..nydelige farger som vanlig :) Den lille posen er kjempefin..Hjertene er laget av meg og brodert på for hånd :)
Ny lita hylle fra Bloomingville..Nydelig nattdress fra GreenGate i 2 deler finnes i str. 4,6 og 8 år.

Her er også en ny hylle fra Bloomingville..fin på barnerom eller kjøkken..
Englevingene og hjertene er det jeg som har sydd :)
Her er det skikkelig blåsbortdag idag..tror nesten det er storm ute..Da er det koselig å sitte inne under en quilt og surfe rundt på alle de fine bloggene som finnes..
Skal sende pc`n på reparasjon,men får en låne pc..er ikke så glad for dette akkurat..håper det går greit!!
Det kom varer fra Maileg idag,men selvfølgelig ikke alt..skal legge ut bilder en dag senere..
No e det natta for meg..
Klem Anne ;)


9 kommentarer:

Størhuset sa...

erlige og fint avstemte farger, skulle ønske butikken var nærmere meg!*Drømme*

Klaffen sa...

Flotte varer i avstemt og herlige farger! Flott! Gleder meg til å se hva du har fått. ja kjipt med pc trøbbel, men det blir vel bare bedre på sikt ( den var det litt sånn trøste svjong over )ha en strålende helg lille deg. Stor klem fra MonaLisa

Ingrid sa...

Virkelig nydelig! God helg!

Guttemamma sa...

Det var kjempekult med så store hjerter...skal på Panduro i morgen og kjøpe fyllmasse. Kanskje jeg skal prøve meg på noen store ?? God helg

Anonym sa...

Hei.
Liker så godt Green Gate. Søte hjerter du har laget med søt tekst.
Ha ei riktig fin helg.
Hilsen fra meg.

Hjerterom sa...

Du har fått mye fint nå ja :)Kjempefine hjerter og englevinger du lager,passer så fint sammen med det du har i butikken..
Siw

Hulda sa...

Ja, her var det mye vakkert, som alltid. Så flotte hjerter du har sydd, det er skikkelig dekorativt med søte hjerter. :) Gleder meg masse til pakken kommer. :)

ps mamma og de har en liten bichon frise som heter Emma, hun er 1 år. ;)

Magdalena sa...

så skjønnt....
fin søndag....

Marianne sa...

Takk for hyggelig kommentar! Denne bloggen er ny for meg, så her må jeg ta meg god tid og titte litt: )