fredag 13. august 2010

..en nydelig bok..


Denne vakre boken kom inn døra mi igår :) Hadde ikke tid til å sette meg ned å bla i den før i går kveld...og da klarte jeg ikke å legge den fra meg..
Utrolig mange vakre hjem..nydelige bilder,inspirasjon og deilige oppskrifter..
Likte godt den 1. boken til Ingela og Petra,men jeg synes faktisk denne er et hakk finere :))
Ta deg en tur innom og se..
Vil sende en liten hilsen til alle kjekke kunder som stikker innom butikken min..uten dere hadde det ikke vært noen Emma`s Verden i Langevågen!!!
I sommer har jeg hatt utrolig mange nye fjes innom som har leita opp butikken når de er på ferie..det synes jeg er kjempekjekt..De har funnet meg via bloggen..så den er gull verdt ;))
På tirsdag reiser jeg og min kjære til Danmark.Vi skal på gave og interiørmesse i Danmark (noe jeg gleder meg utrolig til!!) og så skal vi ha noen dager bare for oss selv..uten barn..
Det blir både rart og deilig :))
Da blir det maaaange stopp på LOPPISER..gjett om jeg gleder meg ;)))
Ønsker dere alle ei fin helg..jeg drar til Stryn med mann & barn på hyttetur!!!
Klem klem Anne♥♥♥

4 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Eg må nok investere i den boka då? :) Her er det dagen derpå, og lillebror har passert dei magiske fem... Tenk neste år; då skal prinsane våre på skulen!? Det blir nok eit styr... ;) Kos dokke massevis i fagre Stryn!

God helgeklem frå Elin :)

liven sa...

Boken er bestillt i en butikk her....må si jeg gleder meg stort!!
Så kjekt med en tur til Danmark....det håper jeg på senere i høst :o)

ha en fin helg Anne

Linn`s Lille Lykke sa...

Den boken trur jeg skal prøve å få tak i, skal du selge den?
Riktig god tur til Danmark :)
Overfører di pengene for kofferthuset i dag :)
Ha en fin helg

Anonym sa...

Tusen takk Anne! - og kos deg mase i Danmark, ta masse bilder;-)
Klem, Hege.