fredag 6. august 2010

wallstickers..

Nå har jeg fått inn mange vakre wallstickers...

Jeg fulgte min drøm..og Emma`s Verden ble til virkelighet...



Vakre ord...



Nydelig over sengen til en liten skatt..





Søte drømmer trenger vi alle.. ;))
Har også fått inn andre wallstickers og MASSE gøyale skilt og lekre evighetskalendere..
Har sommersalg på enkelte varer..så du er hjertelig velkommen innom Emma`s Verden..
Ønsker dere alle ei strålende helg!!
Her høljer det ned akkurat nå..men det er meldt bedre til imorra ;))
Klem klem..
Anne♥♥♥



5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig!!Hva er prisen på wallstickersene på bildene?

liven sa...

Knallfine veggord...det er så dekorativt!!

ha en fin helg Anne :o)

Randi sa...

Heisann på du Anne!!
Årre,desse var knall fine !!!!!
Eg har drøymt om eit og fleire sånne wallstickers lenge,men har enda ikkje funnet det eg ville ha!!:o)Mange fine !!
Hadde eg hatt en LITEN engel så hadde det nok blitt,ivertfall!:)
Ja det er kjekt for deg Anne at din draum fekk bli til virkligheit å starte din eigen butikk,bra!!
Idag har eg fri...:)))) Så no skal eg jammen nyte dagen fullt ut!!
Håpe oss sjåpast snart!!
Ha ei fin helg Anne!
Klemmer til deg!

Inger sa...

Nydelige wallstickers ja!! Når jeg pusser opp soverommet mitt engang så skal jeg ha noen fiiine ord over senga;) Da vet jeg hvor jeg skal handle ja:))

Hjerterom sa...

Hei Anne :)

Super fine Wallsticers ja!!
Glassverandaen deres ble KNALLFIN!!
Å den ovnen dere skal ha da,me like
Har sett på den i mange år,men mannen min sier den er for tung på stua der jeg vil ha den,buhu
Dere har vært flinke.

Ønsker deg og dine en flott søndag.

Klem Siw