torsdag 28. oktober 2010

Emma`s Verden på facebook..

I butikken finner du også masse fint til de små..nydelige treleker og vakre ting fra populære Maileg :) Snart finner du også Mailegnissene i alle str. i butikken..men det må bli november før jeg leter fram jula ;))

Masse fint til de små.. :)





Nå har jeg laget en facebook side til Emma`s Verden..og jeg blir veldig glad om du stikker innom og inviterer med deg alle dine venner :)) Jeg ser at det ikke er lov å gi ut premier på facebook..men håper du vil ta turen innom likevel :)
Du er hjertelig velkommen på bloggen,facebook og selvfølgelig i butikken!!!
Ha ei god natt...
Klem Anne♥♥♥
PS : da ligger det en link øverst til høyre for dem som vil se Emma`s Verden på facebook ;)

9 kommentarer:

HEGEMOR.COM sa...

Hei!
Så koselig blogg:) Og for en herlig butikk du har! Skulle gjerne tatt turen, men det får bli på Facebook i så fall;) Litt langt unna..:)
Lykke til!
Klem fra Hegemor på nattevakt:)

moa sa...

heihei kjære anne!
..da får jeg finne deg på facebook`en da :0)
..og til kakkelovnen: ♥♥♥ - helt
n y d e l i g ♥
& så ønsker jeg deg en god helg!
moaklem ♥

Hege sa...

Kjempefin butikk! Skal finne deg på fjesboka!!!

Ha ei flott helg!

Klem;)

Wenche sa...

Jeg finner ikke Emmas verden på facebook jeg... Link??

Emmas Verden sa...

heisann Wenche :)
søk på emma`s verden så kommer det opp :)
jeg er ikke så flink med data..har prøvd å få opp en link..men fikk det ikke til..
håper du får det til :)
klem Anne♥

ninabakke sa...

SÅ fin butikk :)

Anonym sa...

Hei:-) jeg prøvde også å finne emma`s verden både i går og i dag, men finner den ikke. Kommer bare opp en annen med samme navn.

Ha en fin helg:-)

Klem fra Vigdis

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

hei:)
Søker på emmas verden på fb.men kjem berre opp ein annan med same navn...

GOD HELG TIL DEG OG DINE
KLEM

Elin | Draumesidene sa...

Flott FB side! :) Takk for gode ord inne hos meg! Og gratulerer med overstått dag til Emma! Eg sitt heime i dag med forkjølelse, har verka i kroppen i dagevis, og i går byrja halsen å krangle. Er temmeleg nedesylta... Så det blir ikkje Langevågstur med det første, desverre... Men har planar om å bli FORT frisk!!! :)

Håper veka di blir flott!
God klem frå meg!

E :)