onsdag 20. oktober 2010

kakkelovn under oppføring..

Her er det ekstra spennende om dagene..endelig er kakkelovnen kommet og murer`n er i full gang å sette den opp :) Kakkelovnen ligger i tusen bitar utover stuegulvet..litt av et puslespill å sette den sammen.. ;)


Det skjer litt mer for hver dag som går..spennende å komme hjem fra jobb ;)

Sånn såg det ut når jeg kom fra jobb idag...Åhhh som jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet!!!
Legger selvfølgelig ut bilder når den er helt ferdig..Det blir bærre lækkert ;)))
Her snør det og jeg kjenner at vinter`n er her...nå vil jeg fyre i kakkelovnen ;))
Ha en fin onsdagskveld!!!
Klem Anne♥♥♥



18 kommentarer:

perler på en snor sa...

Å så spennende!
Den blir sikkert kjempefin, gleder meg til å se:)!

Hulda sa...

Ja, dette må jo bare bli flott! Gleder meg masse til å følge med videre. Her er vi i gang med badet nå.. mye jobb der også..

Randi sa...

Heia Anne vennen!
WOW WOW......dette blir knall spennande,å heilt sikkert mega flott!! Å for eit puslespel da...
Ja du skulle hatt ovnene ferdig no vettu så kaldt det er ute...!
Gleder meg til å sjå når den er ferdig!
Men eg synst det er litt stas med snøv eg da...litt barnsleg eg vettu;)Men eg kjem meg ikkje langt på dette føre eg da:(((((
Men da skal eg helde eit auge med deg her inne,må no få med når denne juvelen er ferdig!!
Lykke til vidare!
Ha ein kos kveld Anne!
Klemmer frå meg!

Blogg om ting og tang sa...

Spennende:) Lykke til:)

Klem:)

Anonym sa...

Gleder meg til å se det ferdige resultatet, kommer til å bli "lækkert"
Klæm

Manne's hverdag sa...

Ååååhhhhh - kakkelovner er bare SÅÅÅÅ FINE!!!

Gleder meg til å se det ferdige resultatet!!!

Ha en fin onsdagskveld!!!

Hilsen
Marianne

Ruter & Hjerter sa...

din heldiggris:) Kakkelovn står høyt oppe på min ønskeliste gitt:)
Så morro:)

Datt sa...

Aaaw, kakkelovn, heldiggriser, så utrolig lekkert! Gleder meg til å se den ferdig! :)

Hege sa...

Heisann Anne!
Ååå så spennende - gleder meg til å se det ferdige resultatet!
Tror du trenger den foort - hørte dere fikk snø idag..!
Ha en fin kveld ,
klem Hege.

milla sa...

For ein herlig ovn !!!!
Forstår godt at du gleder deg til fyring !!
Veska di er straks klar skal ej sende den i posten eller kan eg ta den med neste onsdag for DA SKAL VI TIL EMMAS VERDEN :) no har det blitt utsatt altfor lenge ;)
HA ei flott uke !!
KLEM MILLA

Elin | Draumesidene sa...

Var det eg visste; han blei stressa når han las her på bloggen din at ei sint blondine skulle finne han, og filleriste han ;) Blir SÅ spennende å sjå det ferdige resultatet!!!

God klem!
E :)

Christinas låvebutikk sa...

Jammen får du deg ikke kakkelovn! "misunnelig" på en positiv måte! Hehe!!
Skal ha på hytten vår en vakker dag!!
God klem Anne!
Takk for at vi har så god kontakt, du er så kjekk atte!!

Linda sa...

Det blir sikkert rålekkert:)

Carolines Småbruk sa...

OOh.. dette blir nok bra! Gleder meg til bilder av ferdig resultat ;)

moa sa...

å...så fint det blir!
..gleder meg å se den helt ferdig!
oj, snør det hos deg allerede..??
kos deg masse..

moaklem

ide-puffen sa...

oi oi fantastisk. Dere blir ikke å fryse i vinter iallefall. Gratulerer.
Klem
randi

KRUSEDULL sa...

Så fin kakkelovn! Blir virkelig fint hos deg! Ønsker deg en fin vinterdag!Her snør det masse i dag:) Koselig! Lukas har aldri vert raskere ut døren om morran:)

Fiolkransen sa...

Heldig du er! Kakkelovner er bare rålekre!