fredag 28. november 2008

Langåpent hos Emmas Verden idag :)


En liten titt på Emmas Verden gjennom speilet...
Idag skal alle butikkene her jeg bor ha langåpent til 21.00.Så alle som er i nærheten : Dere er hjertelig velkommen til en koselig førjulshandel ;)
Det skal være julegrantenning og korpsmusikk,i banken kan du tømme sparebøssa di og ellers treffe venner og kjente...Været er heldigvis bedre,for nå har det vært skikkelig dårlig noen dager..
Ha en fin fredag alle sammen..nå skal jeg på jobb :)
Klem Anne ;)

4 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Koselig bilde da!
Du har mye fint i butikken din! (mer enn hva jeg kan si om butikkene i Molde!)
Syns jeg skimter en sånn lampe (tror den er fra House Doctor) hengende i butikken din. Den har 6 eller 8 kanter, i fattigmannssølv med tvinnet ledning. Stemmer det, eller??
For salg??


Mvh.
Nina

Nina i Paradiset sa...

red.
Lampen har 7 kanter! ;)

Jeanette sa...

Innom på en snarvisitt for å ønske deg god helg:) Håper du har hatt masse besøk i butikken i kveld:)

Veronica sa...

Da er pakken hentet på posten, og jeg vil bare takk for handelen og gaven som lå inni :)

Jeg ble veldig fornøyd - hun som skal ha det meste av innholdet skal få det til jul/bursdag, men forstår vel ikke så veldig mye av det enda :)

ha en fortsatt fin helg!!