torsdag 13. november 2008

Mailegnissene koser seg hos Emmas Verden..

Denne brødboksen er super..brødene holder seg så bra!!!Den er i emalje..Nissejenta sitter og venter på nissefrokosten :)
Søte nisser i str. S,har dem også i M og L..

Engler hører jula til og denne er kjempesøt :) Hjemmelaget julehjerter hører også med..


Det røde serviset med hvite prikker fra GreenGate er det mange som vil ha nå til jul..Kjenner at jeg gjerne vil ha litt selv også ;)



Her sitter en nissefrøken og venter på å begynne på julevasken..kjekt med en hjelpende hånd ;)
I går fikk jeg besøk av 2 kjekke damer som kom helt fra Liabygda for å handle hos meg i Emmas Verden..det var koselig..Hyggelig at dere likte dere her hos meg :) Så kjekt at folk finner butikken via bloggen!!!Ønsker dere hjertelig velkommen igjen :)

Ha en fin dag alle sammen!!!
Klem Anne ;)


5 kommentarer:

moa sa...

kos deg med nissene i butikken -
og ha en finfin dag,anne!
klem moa

Anonym sa...

Hei.
Ja, det er så fint, det røde serviset med prikker på fra Green Gate. Har litt lyst på det,ja.
Morsomme de Mailegnissene.
Hilaen fra meg.
Agathe

H elle K sa...

Kos deg med nissene. Ha en fin kveld. kristin

Klaffen sa...

Å gud så masse skjønt! Bare gleder meg til lønna kommer!! Har en utfordring til deg på bloggen min. Sov godt lille venn. Stor klem

Ida sa...

Åh helledussen så mye fint! Hvordan klarer du å drive en slik butikk - uten at alt havner hjemme hos deg istedet?? Eller gjør det kanskje det?? :-)

Har en lignende brødboks - det er sant - brødet holder seg utrolig godt i slike! Og den engelen var superskjønn! Vil ha!

KLEM