lørdag 22. november 2008

Petit Crapaud..

Har fått inn nydelige kort fra Petit Crapaud..julekort,gamle familiekort,barnekort,velkommen til verden kort og det "gamle" dokumentet 45x60cm..

Har også fått inn kortholderne,så nå kan de fine kortene stå framme til pynt..Nydelige lys har også kommet inn..

Her er noen skjønne engler som mamma har laget..utrolig fine..laget på gjennomsiktig papir og de er nydelige å henge på juletreet :)
Ønsker dere alle ei koselig helg og jeg vet at det er mange som sitter og lager fine ting til jul..Kos dere masse!!!
Klem Anne ;)



10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på en lørdagskveld.
Nydelige kort du hadde fått inn.
Lurt med kortholder hvis man vil ha de stående på pynt.
De var utrolig nydelige de englene din mamma hadde laget, så flink hun er.
Hilsen fra Agathe

Heidi sa...

Hei hei :)

I dag var jeg i butikken din og nøyt hvert et sekund! gud for en vakker butikk med masse vakre ting! kontoen min var ikke forberedt på besøket, så jeg måtte kjøpe bare liten brøkdel av alt jeg sikla på, hehe:) Jeg kommer garantert tilbake!!! :D kjempefiiin butikk :)

Hilsen Heidi

Hulda sa...

Så mye flott Anne! Det store dokumentet, hva koster det? Er det det som har gammel skrift?

Klaffen sa...

WOW, dette var FLOTT! Må nok inn i butikken din nå ja. Skal begynne med litt advent i dag vi, som jeg skrev om på bloggen i dag. Ønsker deg en strålende søndag lille venn

Guttemamma sa...

De englene ser helt nydelige ut, flink mamma har du!! Og de kortene du selger er jammen flotte, en liten gave i seg selv!! Klem fra Anette

Tove sa...

Huff og huff, vi rakk ikkje butikken din på laurdag! Mannen min brøytar snø i desse snøkavtider, så heile julebordhelga hang i ein tynn tråd... Men vi kom oss avgarde, men diverre for seint til å rekke butikken din. Er forresten ikkje sikker på om vi hadde funne fram heller.... Vi tek til venstre i Solevågkrysset (etter ferga), så meiner eg det står eit skilt med Langevåg etter omlag nokre minutts køyring - tek vi av der`???????????

Tove sa...

Skal eg passere Mauseidvåg, Fiskarstrand etc.???

Tove sa...

Skal nok endå ei runde til Ålesund på julehandel, ja.... Og DÅ kjem eg garantert innom deg!!!! Kanskje om ei veke eller to...???

moa sa...

hei anne
takk for superkoselig hilsen fra deg, sånt varmer!
..så koselig med pepperkakebaking med barna - det blir det førjulsstemning av.
ser du har fått inn vakre varer fra petit crapaud - som jeg er en stor fan av, de har så mye vakkert!
..ha en flott uke, stor klem fra din venn moa.

Anonym sa...

Hei!

I oktober var jeg en tur innom Emmas Verden. Kjempe koselig butikk, med mange flotte varer. Bak kassen sto ei utrolig hyggelig dame:-) Alle burde ta seg en tur!