onsdag 22. oktober 2008

Fil de fer knagg fra House Doctor..

Synes denne knaggen fra House Doctor er så fin..Fikk den inn nå..Her henger en lykt fra House Doctor og lyser så fint i butikken..Koselig å tenne lys nå når det er mørkere ute..

Her hos oss har det vært et skikkelig ruskevær så da er det koselig å tenne lys og kose seg med alle julebladene som er kommet..masse inspirasjon :) Snøen ligger faktisk ganske langt ned i fjellet idag,og det haglet i dag tidlig!!Jepp..det er snart JUL :)

Ryggen krangler enda..men håper den snart er bra :) Har ikke tid til noe sånt nå!!

Snakkes..

Klem Anne ;)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Enig med deg i at knaggen er fin. Jeg ser også fram til jul og alt kosen rundt det. Fine bilder du viser fra butikken din.

Guttemamma sa...

Åh, snø...men skal vel ikke klage, knallvær på østlandet i dag!! Ha en fortsatt fin dag!

Klaffen sa...

Ja enig, snart er det JUL! Hagl er bare stas, når man får være inne og se ut på det. Min mann som jobber UTE i Bergen i dag, synes jeg er syk... der hagler det nemlig gasnke bra ( fnis - og unnskyld til han )mens jeg sitter her på Østlandet, med sprakende SOL og mild bris... Mmmm så godt. når kvelden kommer tenner jeg MIN lykt, lik som din men uten det fine opphenget. Hmmm kanskje jeg MÅ kjøpe det også?!?! Klem

Alven sa...

Hei :-)

Tusen takk for det :-) Trenger alle lykkeønsker man kan få :-) HA en fin kveld :-)

Hjerterom sa...

Fin lykt! Alt blir så mye koseligere med levende lys :)Har haglet her i dag å,må vel brette opp armene å skifte dekk snart(Armene til mannen ja ;) )Ha en fortsatt fin kveld
Siw

Anka sa...

Heihei. Har en utfordring til deg på siden min.
God kveld.

Anonym sa...

Heisann!

Å du får stadigt inn nytt,og alt er like fint!!
Ja men eg har sakt at eg kan komme og hjelpe deg;)Du må passe ryggen din!!!

Ja fytt i katta kor det har hagla idag...ja oss går nok mot vinteren ja.:o)

-Randi-

Klaffen sa...

Ligger noe til deg på bloggen min! Ønsker deg en strålende dag. Klem Mona

moa sa...

hei anne
jeg blir jo så glad for alle de hyggelige kommentarene jeg får fra deg, sånt varmer!
knaggen du viser på bildet er kjempefin, den vil jeg tro selger bra:0)
så synd med flyskrekken, det er ikke greit,nei..får håpe den avtar med tiden.
godt å høre at ryggen din er på bedringens vei:0)
vi snakkes, klem moa