onsdag 21. januar 2009

Eldorado for barna ;)

Her er det mye kjekt for de små...Puslespill med lyd,kaker,pizza,tog,te-sett..alt i tre :)
De gammeldagse erteposene har jeg sydd selv..

Motorsykler og fly,servise i kurv,bamser og kofferter...

Her sitter en del av Maileg familien og koser seg ;) De har både trommer,gitar og rasle-egg..
Ser at noen har hatt det gøy med regnestykket mitt på tavla... :)
Komfyrer,frokostbrett,sykebil og andre biler..også i tre :)


Sjørøverhatt m. lapp til øyet,koselige kofferter,kroner med slør til de små prinsessene og deilige GreenGate nattkjoler og pysjamaser :)
Her er det mye fint til de små!!!
Velkommen skal dere være ;)
Klem Anne ;)





9 kommentarer:

Hulda sa...

Å, så mange skjønne leker! :) Flotte ting!

Jannicke sa...

Ja, slutter meg til Hulda : Her var det MYE fint! Synd det er så lenge til tantebarnet mitt fyller 2 år, men jeg kommer tilbake!
Takk for titten.

Merethe sa...

Oioioi, så masse fine leker;)
Sy herlig de rosa og røde koffertene med prikker på. Å den søte røde vogna med prikker. Det hadde vært noe til tulla mi det:)

Ida sa...

Så mye lekkert til de små - her tenker jeg jammen lommeboken min hadde levd sitt eget liv om jeg hadde kommet innom! Kunne byttet ut hele rommet til lillemann med alle disse kjempefine trelekene! Kan bare spørre seg selv hvorfor mindre pene plastleker av billig kvalitet mååååå være så populært.. haha ;-)

Lykke til med salget - jeg sikler sååååå på den boksen/esken formet som ett hus!!!

Klemmer

Anette {foreldremanualen} sa...

Så mye fint! Elsker gamle treleker, de prikkete koffertene og de flotte matboksene...

Størhuset sa...

Fine leker ja! Ville bare si at mine søte Maileg nisser har kommet vel fram, var jo så nydelig innpakket også, og takk for det søte hjertet, elsker det stoffet. Tusen takk for hyggelig handel!

silje-sin sa...

Eldorado for mor også,spør du meg!! SÅÅ mye fint! jeg vil ha alt sammen;) klem fra silje.

Hjerterom sa...

Så mye fint til barna :)
De trelekene er bare såå fine !

Siw

Anonym sa...

Wow så mye fint, fikk helt uro i kroppen jeg nå, vil ha vil ha liksom, utrolig mye lekkert!
ha en fin helg videre!
Klem fra det hvite ♥