onsdag 14. januar 2009

Greengate salg 30 %...

Her er det som jeg har på salg fra Greengate...Puter,tepper og kjøkkentekstiler...ikke servisene..
Nydelig teppe til et prinsesse rom :) Baksiden er rosa og hvit rutet..

Nydelig håndquiltet teppe og puter..Maileg kaninen koser seg i sofaen :)


Mange fine kjøkkenhåndklær,spisebrikker og småduker...Har også rosa forkle til dame og små snupper som er glad i å bake ;)



Tøffe puter og tepper til gutterom!!! Heklet teppe som er deilig å slenge rundt seg en kjølig kveld..

Nå nærmer det seg gave og interiørmessa og jeg har mange kataloger å gå gjennom...kjekt :)
Det er kjempegøy å gå rundt å se på alt det fine på messa...men det er også mye rart ;) Smaken er som kjent som baken...heldigvis ;)
Ha en fin kveld og dere er hjertelig velkommen til SALGET hos Emmas Verden!!!!!
Klem Anne ;)




5 kommentarer:

Anonym sa...

wow så mye lekkert!
jeg vil ha - jeg vil ha alt sammen faktisk!!!!
ha en fin onsdagskveld!
klem

Heidi og Cathrine sa...

Masse lekkert! Kjenner igjen mye av det hos meg, ti,hi...
Her har jeg ikke riktig blitt ferdig med varetelling enda, i og med at jeg har vært bortreist nå en uke. Holder på som bare det, men det tar jammen tid gitt.

Ha en fin dag i morgen.

:-)

Carinaoggutta sa...

Hei Anne. I går ankom pakken fra deg med lykt og Maileg-nissen. Alt var så fint og fantastisk koselig pakket inn. Måtte nyte det en stund før jeg tok av papiret :) Takk for handelen, men jeg ser jo her at jeg ønsker meg flere ting ;) Ha en fin dag

Anonym sa...

Kor kan eg sjå varene i butikken din? Har du nettbutikk?
Meiner eg såg at du hadde store kalender-maileger på salg for ei stund sidan. Har du fleire igjen?

Anonym sa...

Hei igjen!
Har du mulighet å sende meg bilde av nissane?
Du kan gjerne sende på mms eller mail.
Her er mailadr. mi: annelenee@yahoo.no.
Kva er prisen no?
Takk så lenge!