torsdag 8. januar 2009

Nytt kamera ;)


Da har jeg også vært så heldig å få meg nytt kamera!!! ;) Jeg fyller snart 40 (hjeeeelp) dvs ikke før i mars... :) Så nå har min kjære vært så snill å gi meg det litt før så jeg kan ta bilder og lage til min egen lille nettbutikk :) Det er ganske mye å sette seg inn i,men det tar utrolig fine bilder...dette blir gøy!!!Det er et Canon1000D ser veldig bra ut... :)
Så har jeg fått igjen pc`n min og nå håper jeg at den er helt frisk ;)
Helt frisk kan jeg ikke si om hånden min..senebetennelse og slimposebetennelse..Men jeg har fått tabletter,så da får vi håpe det går fort over!!
Leser kataloger og bestiller nye varer..utrolig mye fint som kommer..gled dere :)
Tusen takk kjære for det flotte kameraet...ble kjempeglad!!!
Ha en fin dag alle sammen!!!
Klem Anne ;)

4 kommentarer:

moa sa...

hei anne -
gratulerer med nytt kamera, det så jo så flott ut!!
...og du - å bli 40 er faktisk helt fint:0)
klem moa

Hulda sa...

Så stilig at du lager nettbutikk! Har jo alt handlet endel fra deg, blir nok mer når du får en ordentlig nettbutikk. Gratulerer med dag som kommer og kamera. :)

Jeg har også bursdag i mars. Har allerede ordna meg med fri på dagen. ;) Er så nøye når jeg har bursdag, må ordne og styre en hel masse. :)

Guttemamma sa...

Gleder meg til å titte i butikken din!!KLem og gratulerer med kamera!!

Monika sa...

Grattis med nytt kamera . og DU det er ikkje så farlig å fylle 40.
Eg har gjort det og det gjekk bra
Smil fra monika