tirsdag 24. november 2009

forskjellige adventsstaker...

I butikken har jeg forskjellige adventslysestaker..denne synes jeg er kjempefin..Den kan pyntes på mange måter..så den blir helt personlig og spesiell ;) Her har jeg pyntet den til advent med lilla kuler og bånd,litt mose,hjerte og julekuler...

Her er den ikke ferdig pynta,men har fått ei rød sløyfe og vips...så er den litt mer julete ;)


Her er en adventsstake fra Madam Stoltz..den kan også pyntes som man vil...





Dette avlange fatet passer fint nå til advent med 4 kubbelys..Det er fint å ha et avlangt fat når en dekker på et bord..


Denne lysestaken fra Madam Stoltz er til å henge opp..Her har jeg brukt grov hamptråd..pynta med litt lerkegreiner..syntes den ble riktig så fin ;) Her kan en også bruke lilla bånd til advent..og skifte til røde bånd til jul ;)
Jeg har fra før vist den vakre lysekronen til House Doctor..den er en favoritt som kan henge framme hele året,men er ekstra fin nå til jul :) Den har jeg også i butikken...
Nå skal det syes litt til før det er en liten pause med Grey`s :)
Kos dere....
Klem Anne***




4 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann Anne!
Kjapt innom bloggen bare: Håååper jeg får svingt innom deg om et par uker..., hjem og henter ned folk til jul:-)
Håpe, håpe...
- hadde vært så koselig bare å få sagt god jul til deg!
Ha en fin kveld, klem Hege.

Min stil sa...

Så lekkre adventstaker :)
Klæm Susanne

PIONPIA sa...

Lekre adventsstaker!
skulle gjerne vært innom butikken din hadde den vært litt nærmere...
Ha ei fin førjulstid;-)
Klem

h.espe sa...

Ja, Anne, da forstår jeg ikke annet en at du må ta turen innom meg neste gang du er i Oslo...;o)

Utrolig mange flotte lysestaker du viser. Selv har jeg det avlange sinkfatet, med fire kubbelys, og jeg er velidg fornøgd med det.

Ha en fortsatt strålende fin uke!

Klemer fra Hildegunn