mandag 29. desember 2008

Nissevenngave...

Noen dager før jul kom nissevenngaven fra Hvit Stil...Jeg var såå spent,men jeg klarte å holde meg til julaften med å åpne den :) Glemte å ta bilde før jeg åpna,den var pent pakka inn og et koselig julekort fulgte med også..
Inni pakkene lå det 8 nydelige tøyservietter med brodert monogram av V som er bokstaven i etternavnet vårt..De er kjempefine!!! I den andre pakken lå det en boks med Kusami te og det passa godt for jeg drikker bare te..ikke kaffe ;)


Tusen tusen takk Christine for en kjempefin gave!!!
Gleder meg til å bruke de fine serviettene..(vet ikke om jeg har råd til å bruke dem til anna enn pynt..)

Ha en fin uke alle sammen og nyt ferien dere som har fri ;) Jeg har begynt på tellingen i butikken........

Klem Anne ;)

8 kommentarer:

Hulda sa...

Oi, så heldig du var! De serviettene var skjønne. Nesten som duker de. :)

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig Anne!! Heldig du er!
Håper dere har hatt en fin jul!!
Natta klem!!

Erika sa...

Hei,

så koselig butikk du har. Den så nydelig ut! Du er heldig. Jeg har drømt om å starte butikk i mange år, men vet ikke helt om jeg våger... forløpig har jeg nettbutikken Frøken Fryd.

Ha en fin dag! Klem fra Erika ;)

Solstad sa...

Å så nydelig gave :)
Håper dere har hatt ei kjekke jul ....og kos dokke i morga! her i huset er det nedtelling....gutta i huset har vært og kjøpt fyrverkeri ;)
God klem

Anonym sa...

Hei :)
Så heldig, nydelig gave. Så flink du var som klarte å vente til jul med å åpne gaven, det klarte ikke jeg når jeg fikk pakke fra deg ;)
Ha ei fin feiring i morgen og lykke til med telling i butikken.
Klem

silje-sin sa...

For en nydelig gave! Så heldig du er;) Jeg har som tidligere skrevet utrolig lyst på kalendernissene fra maileg (hvis du i det hele tatt har flere da) men jeg må nesten vente å se hva økonomien tilater.. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! klem fra silje.

Christinas låvebutikk sa...

Innom for å ønske deg ett godt nytt år!
Klemmer fra Frei!

moa sa...

hei anne -
nyttårsklem til deg fra meg -
og kos deg masse hjemme med familien i morgen..
klemmer fra Moa