fredag 12. desember 2008

Tada.....og vinneren er...

Her ligger alle kommentarene klare til å bli trukket ut som vinneren.......... ;)

Emma syntes det var kjekt å få trekke ut den heldige..og trekte like godt en 2. premie også..
Og her de heldige...(beklager det dårlige bilde)
Graulerer til Agathe si sie...du er den heldige vinner av 1. premie som er en overraskelse fra Emmas Verden..Kan jo ikke røpe hva som er inni nå før jul ;)
Gratulerer også til Solblomst som er den heldige vinner av 2. premie som også er fra Emmas Verden selvfølgelig ;)
Fint om dere kan sende meg adressen så jeg kan sende pakken til dere...GRATULERER!!!
Kjenner at det har vært ei lang uke og jeg skal på jobb igjen imorra tidlig..så nå er det ikke lenge før jeg finner loppekassa...
Ha ei fin adventshelg alle sammen!!!
Klem Anne ;)



5 kommentarer:

Anonym sa...

Nei, for en gledelig nyhet, (: TJOHO :)
Emma var jammen dyktig å trekke ;)
Jeg som aldri vinner noe som helst.
Gleder meg til pakke i posten :)
Jeg sender deg adr.
Ha en fin lørdag.
Klemmer i bøttevis.

Anonym sa...

Heisann Anne!!

Å det vart ikkje eg som vann nei:-)Nei Nei...da hadde eg ramla av stolen av sjokk, å slått meg grusomt om eg hadde fått den beskjeden at eg hadde vunnet:o) :-),tenk det da...haha
Gratiss til dei som var så heldig å vinne !!

Håper du har ein fin laurdag!!
Å i morgå må du tenne det 3 lyset ditt!
Hiv å hei kor tida flyg:o)

Laurdagsklem frå,
-Randi N.Ott-

Anonym sa...

Åh, tusen takk. No vart eg glad. Skal sende deg adressen. Skulle gjerne, men får ikkje tid til å kome ein tur på butikken for å hente den før jul. Tusen hjerteleg takk for at eg vant.

Guttemamma sa...

Også jeg som lå øverst...hi-hi! Agathe fortjener den virkelig!! Og sikker hun andre og! KLem fra Anette

Anonym sa...

Tusen takk for pakken som kom i dag. En herlig pakke!! :)