mandag 28. desember 2009

50% på julepynt..

Imorgen er Emma`s Verden åpen igjen etter juleferien :) Og da har jeg 50% på julepynten i butikken!!! Så da er det først til mølla ;)

Det har vært deilig med noen dager fri..vi har kosa oss med barna i snøen og på isen :)
Nå er det noen dager med jobbing..så blir det noen fridager igjen ;) Juledagene går litt for fort..skulle ønske jeg kunne stoppe tida litt :)

Jeg har ikke vært så aktiv med blogging i det siste og har ikke fått besøkt alle jeg gjerne ville ha besøkt..men lufta gikk ut av ballongen nå når jula kom og jeg kjenner at det ble litt mye jobbing nå før jul..

Jeg vil ønske alle en fortsatt fin romjul og dere er hjertelig velkommen innom Emma`s Verden ;)

Varm juleklem fra Anne***

7 kommentarer:

Solstad sa...

Heisann Anne :) Jeg klarte dessverre ikke å nå målet mitt med å besøke deg før jul :( Men plutselig er jeg der en dag ;)
Kos deg videre i romjulen :) Klem

Anonym sa...

Hei! Du har ingen nettbutikk du?:) Juleklem

Ragnhild's verden sa...

Hei Anne!
Kjekt å være innom butikken og handle litt igjen i dag. Det var en stund siden jeg har vært hos deg nå og du hadde fått veldig mye fint som kverner rundt i hodet mitt som jeg nok må tilbake å kjøpe av.
Klem fra Ragnhild

Randi sa...

Heia Anne vennen!!
Håper du har det bra no mot tampen på dette året!!?
Men du store kor det snøa da....puh!! Nok no synst eg:o)Men det er nok stor stas for dine små tenkjer eg;))
Håper det går bra med salget ditt i desse dager!Skulle no ha vore der da vettu:o):o)Men kor i alle dager har tida blitt av...sukk!!
Eg vil takke deg Anne for dette bloggåret som straks er omme,og håpe på eit vel så bra neste år!!
Vil ønske deg og dine eit GODT NYTT ÅR,måtte det bli eit fint år for alle!!
Nyttårsklemmer frå meg,Randi

Elin | Draumesidene sa...

Kjære Anne! Eg vil ynskje deg eit Godt Nytt År! :) Og tusen takk for at du er slik ei kjekk dame! Det er noko med deg... Du har vore ein god støttespelar for meg siste månedane! Hels mamma di, og mann hennar frå meg også! Kos deg med familien din inn i det nye året!

Vi snakkast snart!
God klem frå Elin!
♥ ♥ ♥

Hjerterom sa...

Hei Anne :)

Titter innom for å ønske deg og dine et godt nytt år :)
Å takk for det gamle,alltid hyggelig å se innom bloggen din..

Her er butikken stengt noen ekstra dager,er rett og slett innesnødd...
Det slutter ikke å snø eller...
Komme ikke opp med bil her nå...

Nyttårsklem Siw

moa sa...

hei gode anne -

ja tiden flyyyyyr avsted!
.. sender over en stor nyttårsklem, og takker for bekjentskapet med deg -
gleder meg og følge deg og bloggen din i 2010.
mange moaklemmer fra meg