mandag 7. desember 2009

Åpningstider før jul...

Her henger guttekalendernissen og venter på et nytt hjem...nå har jeg 30% på den..så løp og kjøp ;)

Nydelig adventsstjerne til å henge i vinduet....




Her er åpningstidene mine før jul :
Mandag : stengt
Tirsdag-fredag : 10-19
Lørdag : 10-16
Mandagene er dessverre fortsatt stengt,har litt forskjellig å gjøre før jul jeg også... ;)
Butikken er full av flotte julegaver,så det er bare å stikke innom for en koselig julehandel!!!
Dere er hjertelig velkommen :)
Klem Anne***

7 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Hi-hi! ;) Ja, det kan no hende eg dukkar opp! Har brukt opp alle banda... Sånn er det når ein er produktiv! Neida, eg har brukt dei til å pynte med! Ha ei fin veke Anne; og så håper eg du ikkje stressar alt for mykje?

Stooor klem E :)

Ingvild sa...

Du har en super butikk, og er veldig sørvice intstilt :D

liven sa...

Hei Anne!
Så masse koselige saker du har i butikken din!!
Disse maileg kalenderne er bare så fine!!
Kanskje når jeg får et barnebarn en gang......
Ha en fin førjulstid og god handel!!

h.espe sa...

Hei venn!
Ja, nå går det raskt mot jul du!!! Er du i rute eller.. ;o) Jeg ligger veldig godt an, men skulle virkelig ønske at tiden ville bremse ned litt - rekker liksom ikke over alt jeg har lyst til. Men kooose meg det gjør jeg, og det er jo viktig nå i dennne søte førjulstid - ikke sant???

Finner stadig ikke skomakerlampe i fattigmannssøv til kjøkkenet mitt, så om du skulle kome til å ta inn i butikken, kan du ikke gi meg et "pip"...

Ha strålende flotte adventsdager, og pass nå på å stresse ned, og nyyyte denne herlige tiden!!!

Stor klem fra Hildegunn

Solstad sa...

Hei Anne :)
Jeg har et mål før jul ....og det er å komme meg inn til deg en tur!! Plutselig er jeg der. ...(må bare få lønn først ;)
Ha en fin dag !! Klem

mig & alice sa...

Hej Goa Anne!

Det ser helt ljuvligt ut i din butik...massor med härliga och underbara saker!

Du gör helt rätt i att vara lite ledig på måndagar...man måste få hinna med och göra lite saker hemma också :-).

Jag själv ska faktiskt få ha ledigt i hela sex dagar från julafton och framåt :-).
Hoppas att du säljer riktigt bra och att du får en härlig jul med dina nära och kära!

Kraaam
Melinda

h.espe sa...

Hei venn!
Takk for ditt alltid så koselige besøk og gode ord :o)

Håper du koser deg i fredagskvelden!! Har er det X-faktor, Nobel konserten og blogging. Har du bittelitt tid til overs, så anbefaler jeg å prøve sandkakeformene - helt utrolig enkelt og sååå dekorative:o)

Ønsker deg en herlig adventshelg Anne!!!

Stor klem fra Hildegunn