torsdag 17. desember 2009

et lite livstegn..og søndagsåpent 20.des

I butikken selger jeg også ting jeg lager selv..som dette kremmerhuset i ullfilt..Da har jeg noe i butikken som er unikt og som du ikke finner i andre butikker ;) Det er veldig populært og tingene jeg lager forsvinner fort ut av dørene.. ;)

Jeg koser meg ved symaskina..men jeg må si det har blitt litt hektisk nå før jul..litt mye sying i tillegg til jobbinga i butikken..MEN som sagt..jeg storkoser meg i butikken min og har utrolig mange koselige kunder innom!!!

Idag fikk jeg tid til å ta litt bilder fra butikken mens det var dagslys..så her kommer noen ;)




Nydelig hjertefat til lys...



Søndag den 20.des holder jeg åpen butikken fra 12-16..så da er det bare å ta turen innom om du er i nærheten :)
Ellers så har jeg fått gjort litt her hjemme også..skal se om jeg får tatt noen bilder i dagslys en av dagene..
Jeg har fått baka lefser..holdt på fra halv sju til halv 12 en kveld,men da ble jeg ferdig med smøring og alt ;) Barna elsker lefser og da synes jeg det er kjekt å bake dem også :)
Julemennene er oppspist,så i helga blir det nok en omgang med julemannbaking igjen ;)
Igår var det koselig julekonsert på Emma`s skole og da fikk jeg endelig litt julestemning..nå er det meldt snø også..bedre kan det ikke bli :)
Ønsker dere alle ei koselig førjulstid..nyt den..julen er spesiell!!!
Juleklem fra Anne***



10 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig kremmerhus... Lyst på!! Prisen da?
Kjempefin butikken din!!
Klem!!

Marianne With Nor sa...

Åh så fantastisk herlige kremmerhus!!! Og så fiiiiint du har det i butikken nå.
*Krysser fingrene* for at du får vist oss noen bilder fra hjemmet ditt snart -er helt sikkert kjempeflott også!

Kos deg i førjulstida! Lefser er utrolig godt -skal hjem til mors lefser i jula, nam nam!

Klem fra Marianne

Anonym sa...

Heisann Snuppa:-)
Gjett om " husene " mine er fliitig brukt allerede!
Blogger bildene jeg handlet så fort jeg finner det riktige stedet for dem..!
Ikke rart du selger godt av de tingene du lager ,
- de er jo nydelige:-)
Håper du får noen rolige dager med familien din i jula,
- vel fortjent:-)
Klem,Hege.

Elin | Draumesidene sa...

Hei Anne! Viss eg ikkje snøvar inne, håper eg på ein tur til deg i morgen! :) Men eg veit ikkje om eg rekk det? Ha ein flott fredag!

Klem E :)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ja det er kjekt å kunne tilby noe egetlaget. Kjempefine kremmerhus. Flink du. Også hadde du en helt nydelig dør der. Me love;)
Ha en skjønn helg
Klem:)

h.espe sa...

Ikke noe rar at du koser deg i butikken din - er jo "drømmen" Anne!!! Nyyydelige kremmerhus!

Huhei som tiden går - førjulstiden har bare rast ifra meg, og bloggerundene har ikke blitt så mange som jeg kunne ønske. Men, kose meg har jeg gjort gjennom hele adventstiden :o) Nå er det bare en helg og en arbeidsdag før jeg tar turen over fjellet til Nordfjord, for å feire jul sammen med mamma og pappa - åhhhh som jeg gleder meg!!!

Håper du har hatt flotte førjulsdager, og kosa deg masse du også - kjenner jeg deg rett, så har du det.. ;o)

Har vært utrolig koselig å følge deg i året som har gått, og gleder meg til nye besøk i det nye året!

Ha en fine dager frem mot jul - kooos deg masse.

Stor klem fra Hildegunn

Hjerterom sa...

Hei :)
Nydelig kremmehus du har laget :)
Kan tenke meg de går fort unna ja..
Her er å kakemennene oppspist,får lage ny på mandag ;)
Ønsker deg og dine en koselige juledager fremover :)

Stor juleklem fra meg :)

moa sa...

halloen anne -

skjønner godt det du lager selv, slike unike saker man ikke finner overalt, forsvinner fort...
det er jo ofte det vi er på jakt etter, sant..!?
HÅPER KONSERTEN VAR FIN - og at julestemningen har kommet..
mange gode klemmer fra meg

Drømmen om en eplehage sa...

Heia!

Jeg og Luftslottet var og rev og slet i døra di forrige mandag. Var sikker på at jeg hadde lest du skulle ha åpent hver dag frem til jul og ble SÅ glad. -sukk, vi laget masser av nesmerker på vinduene dine da, så unskyld for det ;) Måtte jo få sett litt når vi først var der. hihi!

Det bildet på kremmerhuset er bare så herlig!Det samme som jeg har brukt på hjertene mine. Og så har jeg det på juletreduken i år. I love!

Det er vel travle dager for deg også nå. Gleder meg til litt bilder fra Anne heimen da ;)

Klem

Landcharm sa...

Ønsker deg en god jul!