søndag 6. desember 2009

julegaver til barna.. ;)

Her hos Emma`s Verden har vi mange flotte julegaver til barna..piano i svart eller rødt (som forresten er hyppig på TV med både Marit Larsen,Peter Jöback og sist på "torsdagkveld fra Nydalen"
Lekkert dukkehus i tre,trekkspill ,prinsessen på erten fra Maileg mm..

Koppesett til småfrøkener,kofferter,matbokser mm..


Vi har godt utvalg i møbler og kaniner fra Maileg ;)



Fargene på møblene fra Maileg er utrolig vakre..holdbare leker som er kjekke å gjemme til neste generasjon :)




Idag har jeg og barna baka julemenn..det gikk som en drøm nå når de kjevler og trykker ut selv..ja med litt hjelp ;) Da kan jeg krysse av en ting på listen..litt hektisk nå før jul..men det hører jo med :)
Nå fra tirsdag og frem til jul skal jeg ha åpent hver dag fra 10-19 og lørdag fra 10-16..
Håper du tar deg en tur ;)
Ha en fin kveld alle sammen!!!
Klem Anne***




9 kommentarer:

Hulda sa...

UTROLIG mye flott! Jeg vet hva jeg hadde ønsket meg hvis jeg var lita jente nå. :)

Elin | Draumesidene sa...

:) Hei! Her var det mykje lekkert på ein gong! Har også observert pianoet på div.tv program. Skjønt! Gleder meg VELDIG til pakkeåpninga på julaften! :)

Ha ei flott veke Anne!

Klem E :)

h.espe sa...

Hei venn!
Ja, her var det mye flott for små prinser og prinsesser... :o)

Så koselig å høre om julebaksten, kan se for meg de ivrige barnehendene :o) Hos meg ble det ikke noe av pepperkakebakingen nå i helga. Julebordet i går var med overnatting, og jeg kom først hjem nå i kveld. Etter to sene kvelder på rad, var jeg ikke akkurat i modus til baking, så det får jeg ta igjen...

Ønsker deg en flott kommende uke - nyt adventsdagene!!!

Goklem fra Hildegunn

moa sa...

hei kjære anne -
så hyggelig og høre fra deg!
..skjønner du har hektiske dager!
med egen butikk og 4 barn - jeg er imponert over deg min venn!
såååå masse fine barneleker du har!

ønsker deg fine dager - så snakkes vi snart igjen!
1000 klemmer fra meg

Unknown sa...

Supermange fine ting! Jeg kommer innom igjen en dag for å handle litt julegaver, og kanskje noe til meg selv hvis jeg er snill. :)

Klaffen sa...

Vanvittig masse flott a gitt:) Herlige varer i skjønne farger! Flin du var som har bakt og kosa deg med ungene også. En skikkelig juleflinkis er du:) ha en super uke. klem i fleng

Nina i Paradiset sa...

Du har utrolig mye flott!
Liker kaniner og møbler fra Maileg innmari godt!
Ønsker å ta inn sånne jeg også, men må uansett vente til jeg har plass og råd....
Klem fra Nina

Anonym sa...

Helt enig, her var det mye fint! Liker spesielt godt pianoet...

Drømmen om en eplehage sa...

Juhu, akkurat det jeg skulle spørre om.
Da kommer jeg neste mandag ;o)

Ha ei skjønn uke, Anne!
♥ ♥ ♥