mandag 8. februar 2010

20% på hele butikken..

Se så søte morsdagshjerter ;) kjempefine til både lys og til å pynte gaven til morsdag...
og I love you hjerter kan du jo gi til både morsdag & valentine ;)



pynter fint opp på pakken.. ;)


Jeg har fått inn masse deilig godteri fra Tante Pose..morsomme ku-drops,blomsterdrops,I love you drops,trøfler og masse anna deilig godteri...



I love you drops til Verdens beste mamma ;)




Denne uken feirer vi morsdag hos Emma`s Verden og har 20% på hele butikken..ja unntatt GreenGate,Panduro og varer som er håndlaget av meg...men ellers får du 20% på alt du handler!!! Eneste du må gjøre er å ta turen innom butikken..for det gjelder dessverre ikke handel over nettet..
Idag har jeg hatt besøk av Randi med bloggen Kvit Rose..og for ei kjekke dame!!! 10 nydelige rosa roser fikk jeg..OG ei eske med smaksprøver av den deiligste sjokolade fra Choc O Plaisir fra Brattvågen..Må bare legge inn ei bestilling med en gang..for sjokoladen var mmmmm..nydelig ;) Takk for koselig besøk Randi..du er hjertelig velkommen igjen ;)
Da gleder jeg meg til å se deg i butikken ;)
Ha ei fin uke alle sammen!!!
Klem Anne♥♥♥



13 kommentarer:

Unknown sa...

Hehe, nei jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig med den tanntråden. Men det er bare så tiltak å bruke det når man er trøtt på kvelden og helst vil legge seg. Og om morgenen har jeg aldri tid til det. Får bare tvinge meg til litt bedre vaner tror jeg.

Ser ut som jeg må sende Arild til Emmas Verden denne uka. :) Moro med morsdag OG Valentines å glede seg til. :)

Ha en fin mandagskveld!

moa sa...

hei anne ♥
å, det blir nok litt vanskelig -
og komme til butikken din..snufs!!
..jeg spurte deg jo om IB fordi jeg er på jakt etter en kopp+skål og en mugge med prikker som er nyheter hos de nå...er det noe du får inn...? jeg tenkte siden du sender...
♥ ♥ ♥
moaklem

Maya sa...

Så søte hjerter! Synd jeg ikke har tid til å stikke innom denne uken. Håper du får en flott uke!

Hjerterom sa...

Hei :)

Så masse fint!
Håper mange kommer innom!
Har et lignende innlegg jeg også i dag:)
Venter bare på nye varer jeg nå,spennende...

Ha en fin fin uke.

Klem Siw

Randi sa...

Heia Anne vennen!!
Tusen tusen takk for i går,å tusen takk for at du tok deg tid å komme ned om butikken på din fri dag!!
Å ja,dette er ein butikk eg skal besøkje fleire gonger ja;))Sååå mykje lekkert da!!!
Ja å sjokolade var visst god,bra;))!!
Ha ein knall fin dag Anne,oss snakkast!!

KRUSEDULL sa...

Skjønner at jeg skulle bodd litt nærmere nå når du har så godt tilbud i butikken din:) Tusen takk for de koselige kommentarene du legger igjen hos meg! Ha en fin dag!

Nina i Paradiset sa...

Da sender du salt & peppersettet i posten til meg!
Send kontonr og fraktbeløp på 93218331 så overfører jeg pengene!
-men med det samme, har du mange flere GG bokser igjen av de tidligere motivene Chloe & annet i samme fargenen?
Skimter en her:
http://2.bp.blogspot.com/_0utSZDyps5s/S28QFxD1Q3I/AAAAAAAABmk/Hzzp4pH1zSA/s1600/IMG_2927.JPG
med blomst på lokket!

Nina

snuppelure sa...

wow her var det utrolig mye lekkert :)))
Å så koslige morsdags hjerter :)))
Synd dere holder til så fryktelig langt unna for de hjertene bl.a kunne jeg virkelig tengt meg.

Elin | Draumesidene sa...

Hei! :) Takk for gode ord, og kjekke besøk! Eg sit her og prøver å leggje att nokre kjekke helsingar til alle fine som har vore inne hos meg i dag, men eg har visst fått i meg for mykje friskluft? Augene er så tunge... Lillebror var oppe kvart på fem i går, og seks i dag. Etterfulgt av trassanfall av ei anna verd... No har vi tatt grep, og eg var SÅ sint i dag tidleg. Har gått ganske OK i ettermiddag/kveld. Men du verden... Og du som har TO på ein gong... Stå på kjære du! :) Ikkje anna å gjere. Eg skal bli flinkare å finne på ting med ungane på kveldstid. Det er mitt prosjekt denne veka.

Skulle verkeleg ynskje at eg var i full jobb, og kunne nøyte meg meir av salget ditt! men det var desse pengane då...

Ha ein fin kveld,
og ein flott onsdag!
Gode klemmar sendast herved utover fjorden! :)
E.

et kjært hjem sa...

Så søte morsdagshjerter! Og ellers mye lekkert å finne i butikken din! Jeg kommer kanskje innom på lørdag visst jeg rekker det :)

Maliva`s verden sa...

Hei du vakre...tusen,tusen takk for gode ord du sendte meg. De varmer;o) Lykke til i min giveaway.
Skulle gjerne kjøpt en pose gode drops av deg til morsdagen og evnt.et par krus av den serien jeg har to av i mitt forrige innlegg. Men du har kanskje ikke de i samme farge m/med prikker?

Elin | Draumesidene sa...

Hei Anne! Er det ikkje ein herleg tysdag vel? Er SÅ fornøgd med at det har slutta å snøve! Kaldt, men fint! Sola kjem på alle fjell no, og eg gleder meg til ein ny, kreativ dag :) Håper dokke er friske no? Her er det kun lillemann som har kasta opp, og eg er IKKJE tenkt å få det ;) Men vi får sjå.

Ha ein flott tysdag!
Og tusen takk for alle gode ord du legg att inne hos meg! Eg setter stor pris på alle saman!

God klem frå Elin :)

Elin | Draumesidene sa...

Hi-hi-hi!!! :) Kan ikkje du vere så snill å lage eit slikt skilt! :))) Trur eg hadde flira meg i kne! Du TRENG ikkje eit slikt skilt du veit du! :) No skal eg leggje saman klede, og så skal eg ut å gå. Seinare skal ungane og eg i bursdag på Leikeland. Så eg treng å klarne hjerna litt før eg reiser.

Ha ein skjønn dag!
Klem frå meg! :)