onsdag 17. februar 2010

Vakre leker...

Jeg fikk en kommentar for litt siden fra en anonym som gjerne ville se litt flere bilder av lekene jeg har i butikken..så her kommer det noen bilder.. :)


Lekene passer godt inn hos Emma`s Verden..vakre leker som det er vel verdt å gjemme til neste generasjon når barna har blitt store..

Maileg lekene er nostalgiske og fargene er utrolig nydelige..Her ligger det en liten kanin med en engel som passer på...Jeg venter inn mye mer fra Maileg..håper det kommer snart :)





Koselige tremøbler som er kjekt å leke med..Trekakene er gøyale for du kan flytte rundt på pynten og servere et og et kakestykke til mamma eller pappa ;)




Søte prikkete serviser og kofferter,trepuslespill med dyrelyder og tog/bil/flylyder,prinsessekroner,lekemat og søte kaniner..
Jeg venter inn mer av disse kjekke lekene..fant mye fint på messa :)
Her skinner sola fra en nydelig blå himmel..deilig..får nesten litt vårfornemmelser..
Ha en fin dag alle sammen!!!
Klem Anne♥♥♥



9 kommentarer:

Line fra huset på landet sa...

Så utrolig mye fine leker her da ;) Min veslemor på to ville ha likt endel av dette tenker jeg.
Så jeg får finne nettbutikken din her og gå inn og titte litt mer jeg da kanskje... ;)

Klem,Line

Sommerhusstil sa...

Hejsa! sikken en fin lille butik jeg elsker osse Maileg og Green Gate har selv lavet en lille blog som hedder Betina-sommerhusstil.blogspot.com hvis du skulle have fået lyst til at kigge
Kram Betina

Høvebakken sa...

ååå så masse fint!

ARKinterior sa...

Heisann, og takk for koselig hilsen.
Utrolig mye fint du har i din butikk - heldige du som har et sånt sted å tilbringe hverdagen:)
Ønsker deg en fortsatt fin uke
Klem

lisje astrid's husblogg sa...

Hei:)
Tusen takk for så gode ord frå deg♥
Kjempe masse fine leiker du viser:)
Eg har tipsa alle interiørinteresserte som eg har møtt på etter laurdag om din vakre verden...Tippar fleire frå Hareid/Ulstein tek turen innom Langevågen etterkvart;)
Eg kjem iallefall att:)
Klem frå Astrid♥

moa sa...

hei anne ♥

ååå.. så mye vakkert-vakkert!
..som et eventyr ♥
har lyst på ALT jeg!

moaklem ♥

Silje sa...

Elsker maileg! :) Så mye herlige ting du har tatt inn til butikken din! Blir helt værpesjuk av å se på alle fine leker og barnerom som blir lagt ut her i bloglandia! :)

Klem fra meg

Anonym sa...

VIL HA ALT!!
Klem, Hege:-D

Unni sa...

Hva koster møblene til dukkehuset??

Unni.