mandag 1. februar 2010

tilbake med masse inspirasjon :)

Da er jeg tilbake..og det med masse inspirasjon i bagasjen!!! Hjelp så mye fint det var å se :)
Faktisk så mye at jeg glemte helt å ta bilder..beklager..Men jeg har i hvert fall bestilt så mye varer som jeg aldri har gjort før og det er utrolig mye fint som snart kommer til Emma`s Verden ;) Det er bare å glede seg!!!


Har også fått nye leverandører og det er ekstra spennende :) Varene begynner å komme ganske med en gang..jeg gleder meg!!!


Noe av det som kommer er kurver,puter,lykter,duker..mm..Det kommer masse nytt fra Greengate om bare en uke eller 2 :)
Snart er det morsdag og valentine..og det kommer noen småsaker som er kjekt å ha til de anledningene også ;)
I heimen så har jeg noen småtroll som ikke er helt i form,de hoster og snørret renner..kjenner at jeg ikke er helt i form selv,men håper det glir fort forbi ;) De har vært hjemme og kosa seg med meg idag og de må nok bli hjemme imorra også..
Kos dere med mandagskvelden og starten på ei ny flott uke!!!
Klem Anne♥♥♥

10 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Mye lekkert Anne!

Ha en flott uke du også. Klem Anine

Alba Linea sa...

sweet, sweet pictures, love it! best wishes. ;0)

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Så kjekt at butikken snart bugnar av nye varer! Eg sparer fortsatt! :) God betring til dokke alle!

Klem frå Elin :)

Marianne With Nor sa...

Åh så gøy, da må jeg ta turen snart!!
God bedring i heimen. Vi har akkurat hatt magevirus her...

Ha en fin uke!

Klem Marianne

Hulda sa...

GLEDER meg til å se hva du har bestilt inn til butikken. :) Flotte saker på bildene. har også den sinkkrukken med tall på. :)

moa sa...

hei anne -
..høres deilig ut! ..både og være inspirert og vente masse nye varer til butikken!
god bedring, håper det går fort-fort over med hosting & snøring!

moaklem

Maya sa...

Så mye lekkert. Gleder meg til å ta turen utover :o)

Unknown sa...

Så spennende! Gleder meg til å se. Håper dere blir fort friske igjen. Ha en god uke! Klem.

lisje astrid's husblogg sa...

Heisann:)Så gøy da:)
Bur fakisk på Hareid,så det er ikkje lenge til eg kjem på handel hos deg:)
Klem frå Astrid:)

Elin | Draumesidene sa...

Hei Anne! Har meg ein runde, og ynskjer god helg! Håper dokke er friske att til neste veke! :)

God klem frå Elin :)