tirsdag 2. februar 2010

vårlig i heimen..

Når vi var på Ikea så hadde de masse vårplanter som jeg jo ikke klarte å gå forbi :) Her har nydelige perleblomster havnet i ei gammel kakeform ;)


Krokusene spirer også..snart kommer sola igjen til oss..ca 12 februar og da kommer nok vårfølelsene enda mer fram..De flotte store konglene fikk jeg av snille Elin med draumesidene
Prøver å få oversikten på alt jeg har bestilt før/på messa..og det kommer MYE fint ;)
Pasteller kommer det mye av i både boxputer,puter,duker,brikker,servietter..og serviser..
Jeg har også bestilt rustne bokstaver og tall for dem som liker det..
Ellers så kommer det mye zink..men det vet dere jo at jeg liker ;)
Greengate er rett rundt hjørnet og de har de nydeligste pasteller med lilla og grønt denne gangen i både tekstiler,serviser og bokser..bare å glede seg!!!

Idag har jeg vært hjemme med en syk liten Ask..stakkars lille venn..høy feber,hoste,forkjøla,oppkast OG den andre veien.. huff ikke noe kjekt :(
håper det går fort over..stakkars lille gutten er helt utslått..
Må få med meg Frustrerte Fruer så er det rett i seng og håpe vi får sove litt mer i natt..
Ha en fin kveld :)
Klem Anne♥♥♥

17 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Uffa meg då! Håpte at han var bedre no? Her har vi ikkje høyrt om dette viruset med oppkast enno. Men det kjem nok. Du fekk deg nok ein ny, god kunde i dag? Ho ringte meg med baksetet fullt på veg frå Langevåg ;) He-he... Skrytte av mammaen din!

Ha ein fin kveld! Eg bloggar ikkje eg veit du, men jammen er eg innom ;)

Klem Elin :)

Magdalena sa...

uffameg, oppkast er noe fælt...
nydleige bilder , løkplanter er så nydleig, alltid,...
har også mange slike kongler, plukker når vi er i frankrike.
klem og god bedring i heimen!

Marianne With Nor sa...

Åh så fiiiint!

Kommer veldig snart på shopping til Langevåg....

Håper Ask blir bedre snart, Aksel hadde det forrige uke, og smittet mamsen sin... Nå er det øyekatarr...

Ha en god natt, håper det blir litt soving;)

Klem Marianne

Hulda sa...

God bedring til Ask, høres ikke bra ut. Håper dere får ei god natts søvn nå. Koselige bilder du viser, Anne. God stemning.

Silje sa...

Er så spent på om den boka kommer, jeg! :D Vet du sånn ca når du får den? :)

Fikk skikkelig vårstemning av bildene dine! :)

Klem

Brocante sa...

Huff - små barn med oppkast er ikke morsomt, men det går heldigvis fort over med barn. Fin ide å plante i puddingformen! De er jo så fine - har du lokket som skal være på også? De er veldig dekorative på hyllen!

Randi sa...

Heia Anne!!
Men huffa huffa,er/har han vore så sjuk!! Dette høyrdest ikkje bra ut,håper han snart er bedre !!
Høyrer det blir sagt at dei skal vere heime frå skule/barnehage i 48timer etter siste gang`s oppkast:o)
Å du,så kjekt å sjå/lese at du hadde ei super helg på messe Anne,gøy!!
Å er haggler det inn med masse nytt,sukk!!!
Perleblomst er så søt ei plante ja!!!
Men kva dag passer det at eg dukker opp,fredag kansje??
No skal eg reise å lage meir sjokolade;)
Ha ein fin dag Anne!!
God bedring til Ask!!
Klemmer frå meg!

Martine sa...

Hei:)

Var på ikea selv i helgen å måtte få med meg noen blomster selv:) Håper Ask blir i bedre form snart, god bedring til dere:)

Klem fra Martine

Maliva`s verden sa...

Tror jeg får ta meg en tur til Ikea jeg nå da...deilig med grønt inn da den venter på seg ute. Snør snart inne her jeg sitter...Ja, ja godt vi kan pynte opp inne mens vi venter..sitter faktisk med maling på henda mens jeg taster avgårde. God bedring til sønnen, gleder meg til å se varene som kommer inn hos deg. Klem fra Maliva

Jeanette sa...

Du har det så koselig hjemme, akkurat slik jeg ser for meg du har det:)

God bedring til gutten din, stakkars liten. Får håpe det går fort over.

Altfor lenge siden jeg har vært innom butikken nå, må i alle fall ta meg en tur før Nicholas har bursdag:)

Solstad sa...

Huff ....sender en god bedrings klem til gutten din ....spørs om det er det fæle "noro" viruset han har fått da :( Legen her sa at den som fikk det måtte holdes inne ei uke.....håper dere slipper det !
No er det altfor lenge siden jeg har vært i butikken din ...huff og huff !! TTT ;)Går veeeldig trått med bloggen min også ....lurer på å droppen den ...men vi får sjå ka det blir :)
Kos dokke så godt dere kan :) God klem

Silje sa...

Du har fått en award av meg! :)

h.espe sa...

Høres ut som du har hatt en perfekt tur til interiørmessen. Tenket meg nok at det ble hektisk, og ikke tid til å treffes, men kaffekoppen tar vi igjen ved en senere anledning :o) Gleder meg masse til å se hva du har tatt inn i butikken :o)

Jeg har vært til Holmsbu på seminar de siste to dagene, og derfor vært litt fraværende her på bloggen. Har hatt det kjempefint!

Ha en fin uke videre!

Klem fra Hildegunn

lisje astrid's husblogg sa...

Uff!!Ser ut som vi har hatt same sjuka;(Å den var rett å slett ekkel!
Ein ting er i vertfall heilt klart,innom butikken din skal eg i løpet av kort tid;)
Takk for helsing frå deg:)
Ønskar deg ei fin og frisk helg<3
Klem frå Astrid<3

Hjerterom sa...

Hei :)
Uff,håper han er bra nå !!!


Ser så mye fine messe bilder rundt om kring i alle blogger,må være et eldorado :)
Mye fristelser jaffal,skal bestille litt mere nå i kveld jeg...

Så fint det var med de løkene!

God helgtil deg og dine.

Klem Siw

frøken olsens drømmer sa...

For et nyyydelig innlegg;))
ja tenk nå går det mot menge nye varer og masse utpakking;))
heldige du som har grengate ;))
ønsker deg virkelig en fin helg,og legger deg på bloglisten min ;))
god klem til deg Anne ;))

Elin | Draumesidene sa...

Heia Anne! Stod akkurat ute i gangen i dempa belysning og beundra madonnaen. Ho er så nydeleg i skinet frå lysa... Speilet visste eg kom til å passe. Det har så fine detaljar. Putene skiftar plass frå rom til rom. Passar over alt. Inn i mellom lurer eg på om dei nye du hadde hadde vore finare? Men eg trur at dei må bo seg inn litt her? ;) Har fått folk ut gjennom dørene, vi har hatt ein koseleg ettermiddag i snøvkaven. Mykje kaker, og kjekt besøk. Mamma var veldig glad for selskapet. Håper du får ein fin kveld; med eller uten symaskina! Eg må ein LANG runde rundt til alle koselege medbloggarar, som skriv så mykje fine kommentarar!

Takk igjen for handelen!
God klem frå Elin! :)