søndag 7. februar 2010

litt fra butikken..

vakre bokser fra Greengate..grønt og lilla er lekkert sammen..


vakkert,nostalgisk servise og kakebokser fra House Doctor..oppbevaringsglass med porselenslokk..

lekker lampe og oppvaskstativ fra Madam Stoltz..

mere Greengate..jeg venter masse nyheter fra Greengate denne uken ;)





tekstiler fra Greengate i mange flotte farger..
Denne uka har Ask og Markus vært syke..jeg har vært hjemme alle dagene med dem unntatt torsdag..de er fortsatt ikke friske OG nå føler jeg meg ikke så bra selv heller..Håper jeg våkner imorra og at jeg ikke er så uvel som jeg føler meg nå :( magen føles ikke bra... :(
Vi snakkes imorra..da blir det litt nytt om hva som skal skje neste uke hos Emma`s Verden ;)
Klem Anne♥♥♥




16 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Masse fint du har i butikken☺ GG er bere superskjønt☺
Viss det er noko på bilda eg kunne tenkt meg er det bere å sende deg ein mail då kanskje? ☺

Klem M ♥

Anonym sa...

Hei hei Anne:)

Masse flotte bilder fra butikken:)

Syns de boksene med to hanker (det første bildet) var knall søte:)

Ønsker meg en sånn ja...

Håper formen kommer seg så du blir klar for en ny uke:)

Klem Kristin

toves sammensurium sa...

Heisann Anne....her i heimen har Martine vært uvel og kvalm i magen i ei god uke nå...tydeligvis noe som går rundt omkring,-kjedelig altså.Håper du slipper unna.

Gleder meg til å se hva spennende du har bestilt,spent på de nye merkene .)))

Refleksjon på livsvegen sa...

Så masse fint!
ein vakker dag må eg innom deg...
masse flotte butikkar i heimbygda di :-)

moa sa...

halloen anne
sååå mye nydelig du viser mmmm...
fører du ib laursen?
usj at ikke formen din er bra - håper det går over i en fei..

gode moaklemmer***
ps! har du fått sydd noe spennende...?

by BeaTell sa...

Åh, så lenge siden jeg har vært i butikken din.... Håper å få tatt en tur snart.

Ellers god bedring til dere og håper det blir ei bra uke til deg og dine!

h.espe sa...

Hei gode Anne!
Ja, da er endelig lampen på plass, og jeg er superfornøgd!! Tok litt tid før jeg fant frem til denne, så lykken var stor da jeg kom over denne hos Lunehjem.

Håper Ask og Markus snart er i full vigør igjen og at du selv våkner frisk og rask i morgen...

God uke til deg min venn!

Klemmer fra Hildegunn

Solstad sa...

Å så herlige bilder...masse fint ...gleder meg til å se mer ;) Er det mulig å får mål på de sink-kassene ? bredde, høyde og dybde ?..og pris :)
Ønsker deg en kjempeflott og frisk morgendag !!! God klem :)

Magdalena sa...

så utrooolig myefint!!!
klem¨¨*

Lille Lavendel... sa...

Så mye fint! Også holder du til i Langevågen?
Det er jo bare en time unna, nei guri dette visste jeg ikke!
Spørs om ikke Lille Lavendel kommer på shopping snart!:O)

Anonym sa...

mye fint og liker så godt det serviset fra House doctor, søte de muggene.
Håper du er blitt frisk.
Ha en fin mandag.
Klæm

Nina i Paradiset sa...

Får håpe formen din blir bra fort!
Slik at du er fit for fight til varene fra messa kommer! :)

Har du forresten mange igjen av salt & pepper-settet fra Bloomingville (det som står på skjærefjølen på bildet lenger ned her.)
Har så lyst på ett...
Tenkt på det en stund, og får det liksom ikke bort fra hodet.

et kjært hjem sa...

Så mye fint! Har lyst å begynne å samle på det servise fra house doctor, det er bare så lekkert! Gleder meg til å se de nye green gate varene :) God bedring!

MODERN COUNTRY sa...

For en nydelig hilsen Anne, tusen takk!! Jeg prøver og lære noe nytt hver dag, men det er ikke alltid at jeg har tiden der. I dag frøs jeg nesten fingertuppene av meg etter ett par minutter, men det var bare så vakkert.

Håper ikke du også kommer til og bli liggendes, det er så utrolig trist og bli dårlig når enn har mye og gjøre. Håper du holder formen og kan jobbe i den fine butikken din. Blir alltid glad av greengate, fargene roper vår og sommer!!

Klem Aina

hjem hos linda sa...

Kjempe arti at du legger ut varer fra butikken din så vi får se!!
Ønsker deg ei frisk uke :0) :0)
Klæm Linda

Elin | Draumesidene sa...

Hei gode du! :) Så kjekt at du hadde så snillt eit besøk? Med gåver og greier! Som du kanskje såg, har eg leika meg litt med ny-putene i dag. Men skal eg vere ærleg, så kom det nokre tårer til alle minna den songen førte med seg. Det er gode minner, men så sårt at pappa ikkje er her meir. Antageleg bursdagen til mamma som sette tankane i gang?
No skal vi berre vente på leggetid her. Lillebror stod opp kvart på fem i dag tidleg...

Ha ein fin kveld,
og så håper eg at alle får bli friske snart!
Klem Elin :)