onsdag 27. januar 2010

mere vår..messe..og GreenGate..

En ting som er fint med GreenGate..er at mange av servisene er så fine å mixe og matche sammen..Som her med det beige med hvite prikker og det blomstrete..Tekstilene passer også til og gjør det hele lekkert ;)


..søte små eggeglass..


Rosa og brunt er delikat..gode krus å drikke av..smørboks i Chloè..



..deilige duftelys fra Durance..som jeg har blitt helt avhengig av.Jeg har flere forskjellige dufter i butikken..






I morgen reiser vi på messa jeg og min kjære..så nå blir det stille fra meg noen dager..kommer ikke hjem før søndag.. :)
Mamma er så kjekk og passer butikken..tusen takk mamma ;)
Gleder meg til å få masse inspirasjon på messa og bestille masse flotte varer til Emma`s Verden ;)
Skal se om jeg får tatt noen bilder...egentlig ikke lov ;)
Vi snakkes om noen dager..
Klem Anne♥♥♥


12 kommentarer:

Silje sa...

Jeg skal også på messa! Blir herlig! :D

Kos deg!

Elin | Draumesidene sa...

Hei du gode! Eg er så glad på dine vegne! No må du fylle opp alle energitankar, og inspirasjonsrom innvendig! Kos deg masse, og så må eg helse til mammaen som er ei kjempedame! :)

God tur, og god klem frå meg!
E.

hjem hos linda sa...

Heisann,da er vi to som har fått inn vårvarer....Det er så forfriskende med vårnytt...du har fått inn masse fint ja!!!
Ønsker deg lykke til med vårnyhetene!!
klæm Linda

lisje astrid's husblogg sa...

Då må du kose deg masse:)
Gledar meg til bilda:)
Klem frå Astrid<3

Nina i Paradiset sa...

Mange flotte bilder!!
:)
Skulle du tilfeldigvis kjenne meg igjen på messa, må du bare si fra!
Aner jo ike hvordan du ser ut jeg!!
;)
Vi kjører sørover om ikke så veldig lenge, vi da
Nina

hjem hos linda sa...

GOD MORGEN!!

Ja den buksa er fin og jeg kan sende!
Kansje vi kan bytte, du og har jo sååååå mye fint!!!!
He he...
Klæm Linda

Anonym sa...

Herlig vårnytt:)))
Kos deg på messe:)
Klem Nina

Klaffen sa...

Åhhh.egentlig er det stygt å være misunnerlig - men jeg ER det nå!Har jo vært på interiørmessa i alle år men fordi jeg er syk kan jeg ikke nå... Æsj :(

Kos deg masse - og handle inn for oss andre!
Deilige bilder! Klem

Villa Drømmeverden sa...

Kos deg masse på messa! Sikkert mye lekkert:)

Deilig med pasteller. Det er funnet frem her og:)

God Helg!

moa sa...

hei kjære anne -

kos deg masse på messen...
du finner sikkert mye fint..

moaklem

Anonym sa...

Hei.. kan du ikkje vise litt meir fra barneavelinga i butikken ?

Hjerterom sa...

Hei :)
Velkommen hjem fra messe :)
Kan tenke meg det var mye fristelser der ja ..
Skal bli spennende å se hva du har kjøpt.
Har bestillt masse jeg også.

Ha en fin fin uke.

Klem Siw