torsdag 21. januar 2010

..nye vakre Tildastoff.. ;)

Da kom noen av de nye Tildastoffene..og det ble med en gang vårlig i butikken og jeg fikk utrolig lyst til å sy igjen ;) Gleder meg til å lage mye fint av disse vakre stoffene..Nydelige roser og ruter..


Ooops..jammen har det blitt noen hjerter allerede i greina mi i butikken ;)

Her ligger noen...rosa er forresten lekkert sammen med brunt ;)



Englevingene har kommet inn igjen i flere størrelser :) Deilig skjerf i en dus fin rosafarge..
Da er det tid for håndballkamp igjen..snakkes :)
Klem Anne***



15 kommentarer:

Living laVida sa...

Hei Anne!
Såå fine stoffer! Blir nok ikke lenge før jeg dukker opp for å ta de i nærmere øyesyn!
Ha en fin torsdags kveld!Heia Norge:)

Unknown sa...

Og for en håndballkamp:o))

Nydelige Tilda stoff, kjempefine hjerter og fugler, du er så flink!

Vet ikke om noen slik koselig butikk i oslo-området som også selger Tildastoff og bokser, er stort sett bare Panduro her som gjør det tror jeg??

Har sagt det før og sier det igjen - den butikken din ser helt utrolig koselig ut, og jeg håper jeg får tatt meg en tur en gang, jeg har jo familie i Langevåg så det er ingen umulighet:o))

I morgen er det helg, kos deg!

Klem Line

moa sa...

Å, så skjønne stoffer...har lyst på både prikker og blomster....de stoffene får meg til og tenke jordbær med fløte,sol & sommer!
så skjønne...
Det sjalet du har på nederste bildet har jeg :0)
ønsker deg en fin helg anne -
moaklem

Anonym sa...

Ååå så skjønne stoff...- har så lyst på en tur innom..!
Riktig god helg til deg og dine, klem Hege.

Marita, Pål og lille Sofie sa...

Så mye fint!
Må ta meg en tur oppom snart :=)
God helg!
klem

Elin | Draumesidene sa...

Heia snille Anne! Takk for alle gode ord du strør inne i draumeverda mi! :) Håper eg ser deg att snart!

Ha ei fin helg saman med dine kjære!

God klem frå Elin :)

h.espe sa...

Hei Anne!
Så masse herlige Tildastoffer som har kommet inn! Gleder meg til å se herlige reultater av det du nå sitter og syr...

Ønsker deg en strålende flott helg - her er maling og koste tatt frem, og nå skal en speilhylle få noen strøk...

Goklem fra Hildegunn

Elin | Draumesidene sa...

Hallo Anne! Her er vi snart klar for legging av minstemann, og vi har roa ned etter ein aktiv dag. Eg har vaska hus, mykje meir enn eg var tenkt på. Og det er alltid godt. Eg ser ikkje så mykje handball, eg ser ikkje tv i det heile tatt for tida... Men det er litt godt også. Ja, det ER lenge sidan eg såg deg ;) Hi-hi :) Men eg held på å spare til madonna, veit du! Men eg handla litt blomar og sagenkort på Vestnes i går. Eg tok med lillemor for å kjøpe nye hall-sko. Eg kan ikkje sleppast inn på butikkar, utan å bruke pengar. Sånn er det med den saken...

Heia Norge, og fortsatt god helg!
God laurdagsklem frå meg!

Min Still By Maia sa...

Tusen takk for koselig kommentar :)

Så utrolig fin butikken din ser ut!!!!

Kjempekoselig hjem og blogg du har :)

Mange klemmer fra Maia

Monica sa...

heisann:) så nydelig butikk du har og vakker blogg. Likte veldig godt å sitte å kikke nedunder her og kjenenr jeg fikk skikkelig lyst til å handle hos deg, synd det er litt langt. maileg engelen var så nydelig og hadde vært perfekt på prinsessa sitt rom.klem fra Monica

Hulda sa...

Når jeg ser de vakre stoffene får jeg veldig lyst på litt. :) Jeg har mye stoffer liggende, men jeg falt veldig for de med rosene inne i sirkelen. Det var virkelig et flott stoff. Så mye fint du har laget også. De hjertene var så fine. Ja, rosa og brunt er nydelig, helt enig. :)

Er selv veldig spent på klesskapet, men går nok ei uke og kanskje mer før det er ferdig.

Kristine sa...

Du har så mye fint i butikken din at jeg blir helt matt! :) Håper at jeg får anledning til å besøke deg en gang.

Det lille svarte pianoet som du viser på bildene fra før jul, har du slike enda? ;)

Hjerterom sa...

Hei :)
Det var mange fine farger på stoffene,heldig som er så flink med maskinen ;)

Kos dere masse på messa!
Neste gang blir jeg med også :)

Ha en fortsatt fin uke.

Klem Siw

Christinas låvebutikk sa...

Heia Anne!
Ja det skal bli så godt med ei weekend i Oslo!! Vi burde ha møttes!! Skal ha noen hjerte med deg ja!! Kommer med en bestilling på e-mail snart!
Klem!

KRUSEDULL sa...

Tusen takk for den koselige kommentaren inne hos meg!

Mange fine stoff du har fått inn! Er sikker på at du klarer å lage mye fint med det!