søndag 3. januar 2010

nye farger..

..og vips..så er det blitt vårlig og deilig på veggen hos Emma`s Verden ;) rosa og zink er utrolig fint sammen..og med levende lys så blir det helt perfekt!!!


..ja vårlige fugler har også landet i butikken..høyt under taket koser de seg ;) har du lyst på en..så ta deg en tur innom :)


..fikk inn litt nytt fra House Doctor nå i romjulen faktisk..litt kurver og denne søte First Aid boksen mm...



Jeg har allerede begynt å bestille varer til messa..og jeg gleder meg til å dra i slutten av januar..så deilig det skal bli med vår- og sommervarer..tenk deg lekre pasteller på både ting og tekstiler..
Greengate har mye lekkert og jeg har bestilt MYE fra dem ;)

Nå er det tilbake til hverdagen igjen..og det er jo på en måte godt..Barna begynner på skolen og i barnehagen..og jeg gleder meg til å kose meg i butikken og lage nye spennende ting med symaskina ;)
Ønsker dere alle ei flott uke!!!
Klem Anne***

15 kommentarer:

Hulda sa...

Du er heldig som har en så kjekk jobb. Skulle gjerne hatt det, jeg også. Det ble virkelig nydelig med sink, lys og rosa hjerter. Så mye herlig fra house doctor. Her må jeg ta en nærmere titt.

Elin | Draumesidene sa...

Heia Anne! Misunner deg jobben din! ;) Eg skal liksom finne ut kva eg vil bli her i livet? Og aner ikkje kva eg skal slå inn på... Håper eg ser deg snart!

Ha ei flott januarveke!
Klem frå Elin <3

jannes hobbykrok sa...

Flotte bilder!Kjenner at jeg får et snev av ommøbleringsmani hver gang jeg titter innom denne bloggen!
Ha en god kveld!
Janne

Forever Love sa...

Så fine ting likte det øverste bilde veldig godt!
Leter etter en måte så jeg kan henge opp alle sinklyktenen mine og dette var jo lurt!

Ha en fin kveld.

Karianne og Vegard (veien til hjertet) sa...

Så fine bilder, der var det mye som hadde passa inn hos meg ;) hihi.

Klemmer fra Karianne

Villa Remvik sa...

Oioioi!!! Her var det MYE fint!!! Gleder meg til å ta en tur innom butikken din snart. Ha en flott uke!

h.espe sa...

Hei kjære gode bloggvennen!
Riktig GODT NYTTÅR til deg!!!

Så gøy med Oslo tur da - må være en drøm å få gå på disse messene, og handle inn til butikken. Sukk, ja du har drømmejobben!! Får du tid til overs når du er i Oslo, får du gi beskjed, så kan vi kanskje møtes og ta en kaffe..?

Ønsker deg en strålende flott uke!

Goklem fra Hildegunn

moa sa...

hei kjære anne -

... en deilig tid i møte - messen og vårens deilige farger..så GG har mye fint ja!
ha en fin ukestart, min venn!
moaklem

Mita`s hjørne sa...

Heisann...Godt NYttår...
Jammen var det mange flotte bilder, det er så hærlig at vi går mot lysere tider...

Ha en super dag og uke...

Hjerterom sa...

Hei Anne :)

Mye fint i butikken din :)
Har fått ut julen i min jeg å,nesten sommerlig med meg :))
Venter på nye varer nå,spent..


Ha en fortsatt fin dag.

Klem Siw

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Åååååå...så nydelig da!! Ja sink og rosa e nydelig!!
Det var skikkelig koselig..

Den First Aid boksen var helt nydelig also!! En slik må ej ha mej..!!

Stikker innom en dag :o)

Ønske dej en flott dag..

Klem Hege :)

Maliva`s verden sa...

Godt nytt år Anne...så herlige farger du viser fra butikke din..og de fuglene der falt jeg jo helt pladask for da...Skulle nok hatt en butikk her østover også du...hi-hi. Kan tenke meg du gleder deg til messen..kanskje vi sees. Fortsatt fin uke til deg fra Maliva

Solsjö - Under en vind sa...

Tack för dina rader hos mig som gjorde att jag hittade hit!!!

Vad fint du har och din butik skulle jag gärna vilja besöka!

Ha ett nytt gott 2010!

Kram!

Elin | Draumesidene sa...

Hallo Anne! Kom plutseleg på at du sa butikken var ein kald stad å vere! Og det var no for 15 kalde grader sidan! No måkje du bli sjuk! Du får heller ta på deg termodress ;) Forstår at det må vere trasig å telje opp så mykje småsaker! Men så er det vel mykje kos i etterkant, med messe og mange nye varer? Eg gleder meg i alle fall!!!

Varme klemmar utover til deg frå fjorden!

E. :)

Villa Remvik sa...

Hei Anne!! Får du inn flere zinkhus i nærmeste framtid?