lørdag 9. januar 2010

vakre Tilda stoffer..


Da har jeg lagt inn en bestilling hos Panduro på mange vakre Tilda stoff..håper jeg har dem snart i butikken..Deilige pasteller med roser,rutete og prikkete stoff..Gleder meg til å sy av disse vakre fargene..kjenner at jeg ser frem til varmere tider med litt mer blomster og farger :)
Katalogene svirrer oppi hodet..nesten så det er vanskelig å sove om natta ;) Det er utrolig mye fint som kommer..så gled dere ;) Ikke lenge igjen til messa nå...spennende :)
Ha en fortsatt fin kveld!!!
Klem Anne***

3 kommentarer:

Anne Grete sa...

Nyydelige stoffer ja, tror jeg må legge inn en bestilling jeg også...:) Er det tilda-dukker du skal sy, eller andre spennende ting? Klem Anne Grete

Elin | Draumesidene sa...

Hei Annemor! Nydelege stoff! Vår! :)
Du er eit godt menneske! Så mykje fint som du legg att av ord inne hos meg! Eg er oppe alt for seint som vanleg, men eg vart så oppslukt av denne ramma eg held på å bygg! :) Var på trevarebutikk og kjøpte meg material på veg heim frå deg. Knottane vart SUPRE! Men treng fleire. Har bora og banka, og brukt kappsaga i kjellaren. Det er no meir eit under at ungane fortsetter å sove?

Forresten, eg trur eg må kjøpe den madonnaen som er på eine bildet eg tok? Dyr? Den som står med hendene i bøn. Ho er berre så vakker!

No må til og med Draume Elin til draumeland... ;)

Stor klem! <3

moa sa...

hei anne -

å så spennende...
synes det er så mange vakre tekstiler derifra - gleder meg!
ha en finfin søndag -

moaklem