mandag 18. januar 2010

en krok eller to hjemme :)

Det er ikke ofte det kommer bilder fra heimen..men her er et eller 3 ;) Dette fugleburet fra House Doctor er jeg veldig glad i..det tar litt plass,men er utrolig dekorativt :) Pippen inni er IKKE ekte..tror det holder med en liten fugl fra Lisbeth Dahl.. ;) Jeg bruker også å ha masse lys inni..


Her er kosestolen..en deilig Ekeskog stol fra Ikea.Så dumt at de har sluttet å lage både den og sofa`n..for den hadde jeg nemlig lyst på..heller en Ektorpen..Her koser jeg meg med de nye katalogene fra alle leverandørene mine og div. interiørblader.. ;)

Ask har vært hjemme fra barnehagen idag også..hoster og snørrer(han og jeg var hjemme fredag) så vi har baka ostehorn og kosa oss sammen..Tror nok han liker å ha mamma`n for seg selv litt..ikke alltid like lett å ha en tvillingbror som vil gjøre alt det samme som seg + ei storesøster som nok er litt sjalu på lillebrorane..Vi har i hvert fall kosa oss hjemme idag!!!
Har fått bestilt enda mer varer..så nå gleder jeg meg til alt begynner å komme inn i butikken.Mye pasteller..lekre farger :) Vi drar på messe neste uke og ikke lenge etterpå så kommer de første varene ;)
Ha ei fin uke alle sammen!!!
Klem Anne***

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei:)
for noen fine bilder. Likte det fugleburet kjempe godt! Så heldig han er som får en dag for seg selv! det trengs innimellom det også:)
Ha en fin dag!
klem

Hulda sa...

Så flott å få se bilder fra hjemmet ditt. Virkelig koselig og smakfullt. Så heldig du er som har en så fin plansje. :) Flott!

Elin | Draumesidene sa...

Så kjekt å få kome inn til deg! :) Sikker på at vesleguten storkosar seg med mamma! Eg har vore på møte i dag med eit prosjekt eg har sysla med. Det gjekk veldig bra, trur eg? Skal i alle fall i nytt møte om to veker. Fine ting du viser, men eg trudde nok at stilen din var slik ;) Her er varmepumpa i full drift, men eg er ikkje overbevist enno. Blir det nok etter kvart. Stygt på utsida, vi må nok ha ei slik kasse utanpå. Til og med far i huset var misfornøgd ;)Inntaket er der vi ser det best, men slik vart det no, viss pumpa skulle vere i gangen. Håper Ask sluttar å hoste, det er slitsomt for disse små!(og for dei som er vaksne med...)

Ha ei fin veke Anne!
Klem frå Elin :)

Maliva`s verden sa...

Åååå...så koselige detaljer fra ditt hjem..Håper på flere bilder derfra jeg da vøttu..hi-hi.
Kan tenke meg go`gutten din har kost seg hjemme med deg i dag..selvom han er syk. God bedring til han og fortsatt fin uke til deg fra Maliva

liven sa...

Tenker det er kjekt å ha mamma for seg selv ja :o)
Koselige bilder her hos deg Anne!!
Nok kjekke tider med messe og nye varer tenker jeg.
Ha en fin uke og god bedring til gutten !!

H elle K sa...

Hei anne.
Så fine bilder, fugle buret er kjempe fint.
Klart det er kjekt å ha mamma for seg selv.
Kos deg.
klem Kristin

Unknown sa...

Så koselig med en dag hjemme. Ser ut som du har et nydelig hjem. :) De Panduroboksene er skikkelig fine! Blir nok ikke så lenge til jeg tar meg en tur igjen. :) Ha en god kveld!

Anonym sa...

Så koselig du har det Anne!
- og liitt deilig å ha en dag hjemme eller..?
Tusen takk for hilsen, tenker på deg:-)
Klem,Hege.