torsdag 7. januar 2010

..1.utgave 2010..nydelig..


Et nydelig blad fra Jeanne d`Arc kom inn i butikken nå..utrolig mye vakkert!!!
Gleder meg til å sette meg ned med en kopp deilig te og nyte dette vakre bladet ikveld ;)
Jeg er snart ferdig med varetellinga i butikken,det er ganske mye å telle alene..men nå er snart det værste gjort..puh..
Gleder meg til å dra på messa og fylle på butikken med masse fint!!!
Her er det så kaldt at vannet har fryst her på butikken..ikke så festlig..så jeg håper på litt varmere vær snart!! -19 grader i dag tidlig når Tom dro på jobb og det er IKKE vanlig her hos oss!!!
Ønsker dere alle en koselig dag i kulda :)
VARM klem fra Anne***

10 kommentarer:

Monika sa...

varme klemma tilbake
her var det 27,5 minus da eg gjekk i fjøsen i dag tidlig ;/
Har du salg enda - eg såg ein lysestake i zink ¨på bildet - har du igjen av den ??
klemma fra monika

liven sa...

gleder meg til å se dette!!!
Er så fine disse bladene!!
Iiiskaldt her også....men bedre enn regn :o)

ha en fin kveld og kos deg med bladet :o)

Hulda sa...

Gleder meg til bladet! :) og det andre jeg har bestilt hos deg. :)

Elin | Draumesidene sa...

Hei på deg! :) Det var det eg visste; at du held på å fryse til is!!! Ikkje berre blånissar som kan ha slike problem skjyna du! Her er det "berre" 15 minus, så eg har vore lenge ute, og kooosa meg! :) Men du; er den ramma som er på bildet under her til salgs? Såg på ei liknande hos Mira Mira, men den hadde skuffer under, og var mindre. Den du heng ting på altså! Her er vi fantastisk flinke til å forklare...

Ta på deg rikeleg med klede!!!

Varm klem frå Elin! <3

Solstad sa...

Sender deg en varm klem :) Her ute på øya er det ikke så kaldt men kaldt nok !!! Men det er deilig midt på dagen når sola skinner :))

åsa sa...

oj,oj,oj vad jag längtar tills tidningen kommer neddimpande i mitt brevinkast!! hälsningar Åsa

Elin | Draumesidene sa...

Hei du gode! No må du ikkje legge meg for hat. Har laga eit innlegg om deg! Men eg tek det vekk umiddelbart, dersom du ynskjer det!

Klem Elin :)

Elin | Draumesidene sa...

Kjære Anne. Min kjære sa at eg IKKJE skulle leggje ut bilde, og eg sa at eg har sett bilder av deg før her inne... Rotehovudet mitt meinte det... No huskar eg at du sa ein gong at di ikkje ville ha det. Så no er det borte :) Klart du må bestemme slikt sjølv! Sorry!Men eg håper at nokre nye har oppdaga bloggen din i kveld, og at det betyr nye kundar? (men er ei flott dame, DET er i alle fall sikkert! Utvendig og innvendig) Håper energien stig raskt!

Klem Elin :)

h.espe sa...

Hei Anne!
Nei, jeg har ikke vært innom Zanz igjen. Ikke så ofte jeg er i de trakter.

Gleder meg masse til å få fatt i det magasinet. Venter på at Kjersti (Nytt og SHabby) skal få det inn i butikken. Er jo litt ekstra gøy denne gangen, ettersom det er reportasje fra Heidi-Anita sitt hjem (White Vintage)...

Ønsker deg en strålende flott helg - kooos deg!

Stor klem fra Hildegunn

Hjerterom sa...

Hei Anne :)

Deilig å stå opp i dag,mye varmere -6 nå..var 14 i går...
Vi å måtte tine i går,er så trasig uten vann :(
Så fint ut det nye bladet,tar det ikke inn mer jeg,får ikke solgt nok..
Men jeg må ha det selv da :)
Lykke til med siste rest av varetelling da :)

Ønsker deg og dine en god helg.


Klem Siw