tirsdag 26. januar 2010

deilige..vårlige greengate...

Nå når julen er over,så er det deilig å lete fram pasteller og vårlige farger..både hjemme og på butikken :) Jeg er så heldig å ha Greengate i butikken og det gjør at Emma`s Verden bugner av flotte farger og serviser... ;) Se bare her...


Perleblomsten er en stor favoritt hos mange..også hos meg..og her passer den godt inn mellom kurver og det blå serviset fra GreenGate..
Paisley mønsteret frisker opp...


Tildastoffene som kom nå er nok de vakreste Panduro har hatt på lenge synes jeg..blir så glad av å se på dem og det klør i fingrene etter å sy noe vakkert... ;)



Ønsker dere alle en fin kveld..her blåser det..tror det er Ask som er på vei ;) Litt rart at uværet heter det..for jeg har jo en liten Ask som sover søtt i sengen sin nå..men som av og til kan være som en liten virvelvind ;)
Snart håndballkamp igjen..vi SKAL slå Danmark!!!
HEIA NORGE!!!!!
Klem Anne♥♥♥


10 kommentarer:

Randi sa...

Heia Anne og heia Norge;)!
Årre så mykje fint Greengate du har fått inn da,nydelege farger!! Lenkter til sommer`n eg når eg ser desse bilda dine!!:o)
Ja du store,rart med den vinden no:o)Heilt gløymt korleis det er med vind nesten...hihihi
Ja å så navnet Ask da,har du høyrt..hmhmhm
Ja noko må dei vel kalle desse vindane sine!!
Eg vil ønske deg ein super fin tur til tigerstaden på torsdag Anne,tenk alt det fine du får sjå.....sukk ! Kunne godt ha vore der eg:o)
Kos deg godt!!
4-3 no ser eg på tv`n...ja til Norge så klart;))
Klemmer til deg.
-Randi-

beate sa...

masse lekkert hos deg!
jeg er på jakt etter green gate latte kopper med et mønster som heter Denise og en mugge som heter Kim. det var visst i 08 kolleksjonen og produseres ikke mer... har du noe av det??

beate

Maya sa...

Så mye lekkert su har fått inn. Spørs om jeg ikke må ta turen innom snart :o)

Nina B. sa...

Nydelig...er så herlig å se på litt vårlige farger! Enig med deg angående Tildastoffene, rett og slett vakre :)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Så masse lekkert..Nydelige stoffer fra Panduro også.Uff, kampen gikk heller dårlig,men sånn er det. Ha en fortsatt fin kveld:)

Elin | Draumesidene sa...

Heia SNILLE Anne! Synd at Norge tapte, men det er så mykje anna å glede seg over her i livet :) Butikken ser flott ut! Det at eg fann bloggen din, butikken din, og så deg (i den rekkjefølgja) var ei lukke!Eg har KOSA meg sånn kvar gong eg har vore hos deg! Som eg har sagt før; balsam for sjela!
Vi har ikkje vind her inne, tenkte på navnet til stormen i sta, og tenkte akkurat på din vesle virvelvind! :)

God tur på messe!
God klem frå Elin :)

h.espe sa...

Åhhh, Green Gate - I love it!!!!! Så masse flott! Her i Oslo har jeg ikke funnet så mange butikker som selger GG, så det er ikke så ofte jeg kommer over fristelsene - eh, kanskje like bra...;o)

Æsj, det gikk ikke vår vei på kampen i går, så nå spørs det om vi kan klore oss fast noe lenger...?

Ha en herlig uke Anne!

Goklem fra Hildegunn

Anonym sa...

Hei Anne!
Og takk for koselig hilsen:-)
Ser dårlig ut for tur vestover for øyeblikket..:-(
Har liiitt mye som foregår her er jeg redd.
Håper du får en kjempefin tur på messa og du finner sikkert masse fint kjenner jeg deg rett;-)
Skulle gjerne ha møtt deg, men vet du har nok når du er på innkjøp.
Ha en fin dag, håper det ikke blåser altfor mye!
Klem,Hege.

H elle K sa...

Hei anne.
så nydelige farger inne hos deg, det pynter veldig opp med alt fra Green Gate.
Ha en fin helg på messa, kansje vi sees.
klem Kristin

Ingrid sa...

Hei!
Jeg kunne tenkt meg å bestille litt Green Gate fra deg via mail. Men kan du legge ut flere bilder av de GG-varene du har? Har du noe av det beige med hvite prikker på, og det med blomster som passer til? Hvis du skjønner hva jeg mener...