tirsdag 23. september 2008

Greengate..

Dette er noe av det jeg venter på..Greengate har utrolig mye fint :) Glassene er kjempefine,og det brune og hvit prikkete servise er såå koselig..Mugger kommer også og kjøkkentekstiler,quilter og puter..
Bokser kan jeg aldri få nok av,og disse er nydelige med duse farger (litt uvant for Greengate kanskje..) De passer også så godt til kjøkkentekstilene,så alt matcher så fint..
Gleder meg til å få gjort om i butikken og sette fram alt dette fine..

Ellers så baker jeg kaker og boller,for Markus fyller 15 år imorra og det må jo feires!!!Hjelp,det er nå jeg ser at åra går,tenk at han blir 15....lillegullet mitt..som har blitt til verdens kjekkeste tenåring!!

Ha ei fin uke alle sammen!!!
Klem Anne ;)

5 kommentarer:

Hulda sa...

Enig! Greengates kolleksjon er nydelig!! Har nettopp sett i katalogen.

Blå-hvit samlemani sa...

Jeg var i noen butikker som hadde fått inn høstkolleksjonen. Det var veldig flott, men jeg var litt skuffet over de prikkete koppene. Jeg hadde trodd at de var mer brune, men de var helt grå. De passer ikke inn sammen med de andre koppene mine. jeg kommer nok til å kjøpe noe av det nye og, for det var virkelig lekkert...

likevel var jeg litt skuffet...

Anonym sa...

Jeg venter i spenning til de får beige Greengate service i min lokale butikk. Gjett om jeg ønsker meg det. De er fine de "gamle" fargene også, men passer ikke helt inn hos meg.

Fabrikken sa...

Jeg er også enig!!! Kjempefine farger nå til høsten. Kunne godt tenkt meg å begynne å samle på det serviset, men har kanskje nok fra før :)

Jeanette sa...

Så bra at du får inn den nye kolleksjonen, den er kjempefin:) Titta såvidt på noe av den som de hadde fått inn i en butikk i byen.

Så flink du er som syr Tilda'er da! Jeg synes også at de er kjempefine, men har ikke turt å prøve å sy...ser for meg at stakkaren hadde blitt helt uproporsjonert og skjev, hehe!

Snakkes:)